Celem edukacyjnym szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do efektywniejszego wykorzystania narzędzia promocji i kontaktu z klientem jakim jest facebook.
Osoby zarządzające profilem firmowym na Facebooku
Zasady, jakimi rządzi się Facebook.
Zakładanie lub/i uzupełnianie konta firmowego na facebooku.
Ustawienia strony i możliwości edycji.
Przycisk CTA – czemu służy i jak go wykorzystać.
Jak planować posty, jak tworzyć wersje robocze i jak je wykorzystać.
Przegląd dostępnych postów z poziomu fanpagea.
Jak tworzyć angażujące posty: karuzela, pokaz slajdów, kanwa, notatka, oferta – ich zastosowanie i zalety.
Tworzenie wydarzeń i wykorzystywanie ich potencjału.
Jak stworzyć plan komunikacji na Facebooku – każdy uczestnik wypełni ankietę określającą grupę odbiorców, cel i główny przekaz fanpagea.
Grafiki na facebooku – rozmiary, formaty, elementy przyciągające wzrok.
Banki darmowych zdjęć i bezpłatne aplikacje do tworzenia postów.
Organizacja konkursu na Facebooku zgodnie z regulaminem i polskim prawem.
Video Facebook – jak wspierać organiczne zasięgi.
Zakładanie konta reklamowego.
Pixel facebooka – jak go zainstalować i jak dzięki niemu realizować remarketing.
Cele reklamowe – omówienie możliwości.
Jak czytać statystyki fanpage’a i jakie wnioski można z nich wyciągnąć.
Nowości na Facebooku.
Akademii Kompas
Nr. DAS 87840533/3/Q Rev: 002