Zrozumienie potrzeb i korzyści płynących z wprowadzenia działań związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie nieszablonowych działań wpływających na poprawę wizerunku oraz otwarcie przestrzeni kreatywności w tworzeniu działań Employer Branding.
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które mają wpływ na tworzenie wizerunku dobrego pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz firmy. Grupą docelową są osoby na stanowiskach menedżerskich, pracownicy działów HR/kadr.
Dzień I
1.Marka zaczyna się od komunikacji
2.Kultura dialogu zamiast komunikacja „góra-dół”
3.Wsłuchaj się z głos pracownika
4.Zaangażowanie pracowników – Czym jest?, Po co?, Dla kogo?
Czynniki budujące zaangażowanie.
Zaangażowanie a wyniki biznesowe.
Zaangażowanie a satysfakcja.
5.Rola zarządu oraz rola managera w procesie budowania wizerunku.
6.Pracownik ambasadorem marki.
7.Co kultura organizacji ma wspólnego ze światem EB.
Dzień II
1.Narzędzia Public Relations w procesie budowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy.
2.Jak komunikować cechy marki wewnątrz organizacji ?
3.Zagrożenia dla wizerunku marki jako problem wewnętrzny – jak kontrolować content.
4.Zasady efektywnego projektu wewnętrznego zarządzania wizerunkiem marki.
5.Sposoby diagnozowania cech marki przedsiębiorstwa.
6.Misyjność organizacji i jej wpływ na pozyskiwania zaangażowanych pracowników i partnerów.
7.Zmiany na rynku pracy i w otoczeniu biznesowym w kontekście budowania wizerunku pracodawcy.
8.Kultura zhierarchizowana vs. Kultura empowermentu.
9.Strategie wprowadzania kultury zarządzania opartej na zasobach pracownika.
10.Strategii wprowadzania i zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie.
Akademii Kompas
Nr. DAS 87840533/3/Q Rev: 002