Poznanie stylów przywództwa oraz określenie najlepszego stylu do zastosowania w zarządzaniu. Podniesienie umiejętności budowania autorytetu.
1.Umiejętność określania swoich mocnych i słabych stron.
2.Umiejętność przekazywania informacji zwrotnej.
3.Umiejętność nakreślenia mapy czynników
determinujących efektywność osobistą.
problemami i konfliktami.
przekonywania innych.
Pracownicy wszystkich szczebli w zarządzaniu oraz pracownicy, którzy mają awansować w strukturze na stanowiska menedżerskie.
1.Jakim kierownikiem chcę być – autorytet kierownika zależy od Twojego rozwoju – badamy obszary do rozwoju.
2.Style zarządzania.
Komunikacja interpersonalna – jak mówić by być skutecznym.
3.Narzędzia stosowane w skutecznej komunikacji.
4.Typy osobowości – świadomość różnych typów osobowości daje możliwość efektywnego wykorzystania potencjałów tkwiących w zespole, oraz lepszego zrozumienia zachowania pracowników.
5.Koło rozwoju kierownika.
6.Możliwości jakie daje stanowisko lider to osoba, która w odpowiedni sposób potrafi wpływać na ludzkie postawy, systemy wartości, zachowania.
7.Własne możliwości rozwoju autoryteru wg. Okna Johari.
8.Autorytet a zaspokajanie potrzeb zespołu.
9.Autorytet a ustalanie zasad zespołowych.
10.Autorytet w komunikacji oraz sytuacjach trudnych.
11.Diagram pracowników podległych poszczególnym kierownikom.
Akademii Kompas
Nr. DAS 87840533/3/Q Rev: 002