Wojciech Woźniak

Od dwudziestu lat związany ze sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą. Ekspert w obszarze strategii i technik sprzedaży do kluczowych klientów, budowania relacji z klientem sieciowym i współpracy z dystrybutorem w branżach farmaceutycznej i FMCG.

Wytrawny handlowiec, przenikliwy analityk i zorganizowany strateg. To również osoba obdarzona wszechstronnym umysłem, świetnie odnajdująca się zarówno w „miękkich” tematach dotyczących zarządzania zespołami i szkoleniach sprzedażowych jak i w uporządkowanym, matematycznym świecie systemów informatycznych.

Jest praktykiem, dlatego możesz spodziewać się mnóstwa porad i przykładów z prawdziwego życia. Przeprowadził ponad 800 dni szkoleń sprzedażowych i warsztatów strategicznych dla różnych zespołów w firmach w których pracował oraz na zlecenie firm zewnętrznych z branży farmaceutycznej, spożywczej, przemysłowej, budowlanej i finansowej. Zasad prowadzenia treningów biznesowych uczył się od najlepszych, przechodząc, między innymi, cykl szkleń dla trenerów Train the trainer organizowanych przez Procter&Gamble.

Prowadzi szkolenia dla Key Account Managerów i Key Accaunt Handlowców, Przedstawicieli Handlowych i Doradców Handlowych, Managerów zarządzających zespołem sprzedażowych. Jego obszary szkoleń to m.in.:

  • Strategiczne zarządzanie kluczowym klientem. Najlepsze techniki, narzędzia i systemy.
  • Wprowadzanie nowości produktowych i techniki obrony ceny w sieci handlowej.
  • Sprzedaż w sektorze B2B z wykorzystaniem technik perswazyjnych.
  • Badanie potrzeb klienta i sprzedaż projektowa.
  • Złote zasady sprzedaży telefonicznej. 
  • Warsztat managera sprzedaży: coaching, delegowanie zadań, informacja zwrotna, zarządzanie czasem, planowanie, zarządzanie priorytetami.
  • Train the trainer – szkolenie trenerskie dla managerów sprzedaży.

Zobacz nasze szkolenia

Copyright 2009-2024 Akademia Kompas

Projekt i wykonanie StudioAlfa