ZARZĄDZANIE W SYTUACJI KRYZYSU

Sytuacje kryzysowe to właściwie codzienność w każdej firmie zatrudniającej przynajmniej jednego pracownika. Warto poznać techniki wspomagające radzenie sobie w takich momentach oraz poznać sposoby na przygotowanie się do możliwości ich wystąpienia, aby uniknąć poważnych problemów.  Jak to zrobić?

Zapraszamy na szkolenie „Zarządzanie w sytuacjach kryzysu” w Akademii Kompas!

Dla kogo przeznaczony jest ten kurs?

Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm oraz kadry kierowniczej wyższego i niższego szczebla.

Czego się nauczysz?

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę między innymi na temat  technik i taktyk radzenia sobie w sytuacjach trudnych, spowodowanych zmianami rynkowymi oraz sytuacjami wewnętrznymi występującymi w firmach.

Specyfika szkolenia

Kurs trwa 7 godzin szkoleniowych, a jego cena obejmuje materiały szkoleniowe, zestaw narzędzi szkoleniowych oraz nadzór trenerski. Maksymalna liczba osób w grupie: 15.

 

ZARZĄDZANIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH

Termin szkolenia: 21.09.2017r.

Godziny szkolenia:

Termin rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji: 20.07.2017r. – 18.09.2017r.

Miejsce szkolenia: ul. Jagiellońska 91A, Olsztyn

Cena szkolenia: 1450zł netto. Szkolenie z możliwością dofinansowania.

 

Prowadzący: Ziemowit Sosiński

Przedsiębiorca i twórca firm z branży reklamowej. Trener biznesu, coach, wykładowca, wieloletni praktyk biznesu na wielu szczeblach. Współtwórca, współwłaściciel i manager firm branży reklamowej, które stały się krajowymi liderami. Oficjalny Mistrz Polski w Reklamie Tranzytowej 2010. Ekspert w dziedzinie reklamy tranzytowej, pedagog, specjalista Public Relations i Marketingu (strategie marketingowe i PR, budowa marki). Twórca autorskich programów szkoleniowych z dziedziny komunikacji, sprzedaży, zarządzania, budowania wizerunku w biznesie itp. Praktyk zarządzania zasobami ludzkimi we własnej działalności oraz na szczeblu managera w korporacjach międzynarodowych.

 

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Istota Kryzysu.
  2. Wizja i Misja jako podstawowe wartości (znaczenie, tworzenie, skuteczna wizja managera).
  3. Komunikacja interpersonalna w sytuacjach kryzysowych.
  4. Motywowanie ludzi na wszystkich płaszczyznach w kontekście zmieniających się sytuacji na rynku pracy (rynek pracownika).
  5. Zarządzanie oddolne (dostosowanie stylów).
  6. Konflikty w zespole i ich rozwiązywanie.
  7. Zarządzanie zmianą w kontekście kryzysu.

 

KONTAKT:

Akademia Rozwoju Osobistego Kompas

Małgorzata Dudek

poczta@akademiakompas.pl

tel. +48 500 181 698