Kurs trenerski

Bycie trenerem to nie lada wyzwanie, wiemy to z doświadczenia, jednak jego podjęcie i realizacja przynoszą wiele satysfakcji. Przejdź razem z nami kurs trenerski i skończ go jako pewny siebie trener z dobrze ugruntowanymi kompetencjami!

NASZ SUKCES:

  • Przeprowadzone 2 kursy trenerskie
  • Zrealizowanych 120 godzin szkoleniowych w zakresie kompetencji trenerskich
  • Przekazana wiedza w 20 dni szkoleniowych
  • 12 absolwentów przeżyło z nami przygodę edukacyjną w obszarze trenerskim

 

Szkolenie biznesowe: "Kurs trenerski"

GRUPA DOCELOWA

> Osoby,  które chcą zdobyć zawód trenera
> Osoby, które są już trenerami a nie ukończyły do tej pory żadnej szkoły w tym kierunku
> Osoby, które chciałyby stać się trenerami wewnętrznymi w firmie
> Osoby, które chcą wykorzystać swoją specjalizację do prowadzenia szkoleń

Cena kursu obejmuje:

  • 72 godziny szkoleniowe
  • Superwizję trenerską
  • Dwie sesje coachingowe dla każdego uczestnika podczas trwania całego kursu
  • Materiały szkoleniowe
  • Zestaw narzędzi / ćwiczeń szkoleniowych
  • Przerwy kawowe i lunch
  • Certyfikat ukończenia każdego z bloków tematycznych. Dla osób, które nie opuszczą żadnego zjazdu dodatkowo certyfikat podsumowujący studium trenerskie.

Termin szkolenia: 06/05/2017 - 01/07/2017

Godziny szkolenia: 9:00 - 16:00

Miejsce szkolenia: Olsztyn

Możliwość płatności ratalnej - prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów

Cena za jedną osobę: 4200 PLN

Grupy zorganizowane (od 2 osób): 4000 PLN za osobę

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat
Wystawiamy faktury

KORZYŚCI

  1.  Poznasz narzędzia i rozwiniesz umiejętności potrzebne do poczucia świadomej kompetencji trenerskiej
  2.  Otrzymasz wysoki poziom merytoryczny, doświadczoną kadrę, zachowanie standardów etycznych
  3.  Dostaniesz poczucie bezpieczeństwa w rozwoju trenerskim
  4.  Potwierdzisz lub uświadomisz sobie jaki potencjał w Tobie drzemie
  5.  Zdobędziesz pewność siebie i swoich kompetencji w różnych sytuacjach na Sali szkoleniowej
  6.  Doświadczysz procesu zmiany/przemiany swojej i innych uczestników
  7.  Zweryfikujesz swoje przygotowanie trenerskie i otrzymasz informację zwrotną na temat swojej techniki pracy
  8.  Doświadczysz procesu grupowego oraz pracy indywidualnej.
Warsztaty prowadzone są w oparciu o strukturę: 70% czasu szkolenia na doświadczenie, 20% na emocje i 10% na przekazanie wiedzy teoretycznej.

PROGRAM SZKOLENIA

Zjazd I (6-7 maj) – Budowanie świadomości trenera / 2 dni

Prowadzący: Małgorzata Dudek


1. Fundament trenerski

Sukces w pracy trenera
Profil tożsamości osobistej
Spis wartości trenerskich

2. Samoświadomość  – profil osobowości

Zasoby i kompetencje trenerskie
Lista przeszłości jako doświadczenia budujące tożsamość trenerską
Ocena umiejętności trenerskich
Test wielorakiej inteligencji
Moje zasoby wg okna Johari

3. Siła przekonań

Przekonania wspierające
Przekonania ograniczające
Myśl porusza ciało – dyscyplinowanie myśli
Dialog osobisty – jak go wykorzystywać w pracy trenera

4. Inteligencja emocjonalna

Skąd czerpać energię do myślenia i działania
Zarządzanie emocjami na sali szkoleniowej
Samodyscyplina w drodze trenerskiej
Zmiana nawyków – metoda 1000 rozwiązań

5. Poszukiwanie kierunku

Aspiracje, nadzieje, wizje przyszłości
Badanie rzeczywistości
Na jakim etapie drogi jestem
Szanse i ryzyka – Metoda Wolta Disneya
Poszerzanie strefy komfortu

6. Praca z celem

Wyznaczanie celów
Cele krótko i długoterminowe
Łączenie celów
Utrzymanie kierunku
Recepta na przeszkody
Niezbędne zasoby do osiągnięcia

7. Podsumowanie szkolenia

Gdzie szukać informacji i inspiracji
Wnioski uczestników
Informacja zwrotna dla trenera
Action plan dla uczestników
Ankiety ewaluacyjne

Zjazd II (20-21 maj) – Narzędzia pracy trenera/2 dni

Prowadzący: Anna Wtulich-Smulska


1. Przygotowanie i planowanie szkoleń i prezentacji

Ustalenie celu szkolenia
Przygotowanie planu i scenariusza
Metody planowania szkoleń
Zawartość merytoryczna i przygotowanie materiałów dydaktycznych
Struktura prezentacji
Narzędzia wspierające szkolenie
Praca z przestrzenią w budowaniu autorytetu

2. Pozytywny początek

Nawiązanie kontaktu z grupą i skutki pierwszego wrażenia
Kreatywne konstruowanie kontraktu

Przekazanie celów szkoleniowych
Zebranie i analiza potrzeb uczestników
Sposoby przedstawiania się trenera i uczestników

3. Jak uczyć dorosłych?

Efektywne uczenie dorosłych
Cykl Kolba – jak stosować poszczególne etapy podczas szkolenia
Skuteczny początek – czyli wykorzystanie efektu aureoli podczas prezentacji
Zasada 3P
Sztuka retoryki
Metody aktywizacji grupy

4. Metody i organizacja szkoleń

Poznanie różnorodnych metod szkoleniowych
Wybór odpowiednich ćwiczeń
Praca z flipchartem
Efektywna prezentacja multimedialna
Zarządzanie dynamiką zajęć
Sposoby na pobudzenie energii w grupie
Skuteczne planowanie czasu szkolenia

5. Zarządzanie procesem grupowym

Budowanie poczucia bezpieczeństwa
Tworzenie dobrej atmosfery pracy
Dostosowanie języka do odbiorców
Motywowanie uczestników do nauki
Stymulowanie wymiany doświadczeń między uczestnikami
Zachowania niedozwolone na sali trenerskiej

6. Podsumowanie szkolenia

Wnioski uczestników
Informacja zwrotna dla trenera
Action plan dla uczestników
Ankiety ewaluacyjne


Zjazd III (10-11 czerwiec) – Praca z grupą oraz trudne sytuacje/2 dni

Prowadzący: Małgorzata Dudek oraz Anna Wtulich-Smulska


1. Uczestnicy w pracy grupowej

Typologia osobowości
Typologia uczestników i narzędzia do pracy 

2. Komunikacja w pracy z grupą

Asertywna komunikacja z uczestnikami
Komunikacja werbalna

Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
Radzenie sobie z krytyką pośrednią i bezpośrednią

3. Obrona przed manipulacją na sali szkoleniowej

Radzenie sobie z krytyką i manipulacyjnymi komplementami
Demaskowanie manipulacji

4. Trudne sytuacje szkoleniowe

Moja strefa wpływu
Niedziałający sprzęt
Wykluczenie członka szkolenia przez grupę
Spóźnienia uczestników
Odmawianie zaangażowania
Uczestnicy pod wpływem alkoholu
Kłótnia uczestników
Ściana płaczu
Odbieganie od tematu
Technika „pachnący ser”

5. Radzenie sobie ze stresem

Zrozumienie stresu
Skutki stresu
Rodzaje stresów
Techniki radzenia sobie ze stresem:
– Praca oddechem
– Techniki prewencyjne
– Stres a ciało
– Techniki oddechowe
– Kreatywne metody radzenia sobie ze stresem

Zjazd IV (17-18 czerwca) – Trener przedsiębiorca/2dni

Prowadzący: Małgorzata Bukowska-Selwon


1. Superwizja trenerska
Próbka pracy trenerskiej każdego uczestnika

Doskonalenie osobistego stylu trenerskiego
Zwiększenie skuteczności w osiąganiu efektywności szkoleniowej i sprzedażowej
Rozszerzenie umiejętności pracy metodami aktywnymi
Rozwój umiejętności tworzenia programów szkoleniowo-rozwojowych
Poszerzenie palety narzędzi trenerskich

2. Narzędzia sprzedaży

Sapmling
Godzina informacyjna
Szkolenia otwarte
Ośrodki oddziaływania
Kreatywne metody sprzedaży

3. Projektowanie działań sprzedażowych

Rodzaje inwestycji
Planowanie działań sprzedażowych
Budowanie nawyku sprzedaży

4. Budowanie wizerunku w biznesie

Nasza postawa w kontekście sprzedaży
Jak rozmawiać z szefem firmy?
Co motywuje do zakupu?

5. Proces organizacji szkoleniowej

Badanie potrzeb szkoleniowych
Organizacyjne szanse i ryzyka
Ewaluacja szkoleniowa

Zjazd V (1 lipiec) – Indywidualny plan budowania marki osobistej/ 1 dzień

Prowadzący: Natalia Kijko


1. Czym jest silna marka osobista?
Świadomość marki
Rola marki w procesie sprzedaży
Lojalność wobec marki
Case study
Marka osobista a marka producenta

2. Wprowadzenie marki na rynek
Pozycjonowanie marki
Points of parity, point of difference
Poszukiwanie RTB

3. Brand Opener
Analiza otoczenia konkurencyjnego
Określenie grupy docelowej
Consumer insight
Korzyści wynikające ze spotkania z marką
Osobowość i wartości marki

4. Storytelling w budowaniu marki
Funkcje storytellingu
7 zasad mitologizacji marki
Marketing narracyjny

5. Reklama – marketingowe wsparcie marki
Czynniki wpływające na wizerunek marki
Budowanie marki w nowych mediach

6. Tworzenie indywidualnego planu rozwoju marki
Podsumowanie wiedzy
Ułożenie planu działania
Zbadanie potrzeb rynku
Ukierunkowanie własnej marki


 

Miejsce szkolenia

cats2cats

Trenerzy

Małgorzata Bukowska-Selwon | Trener i coach w rozwoju.
Twórca i realizator innowacyjnych projektów dla mikro i makro przedsiębiorstw . Specjalizuje się w szkoleniach  biznesowych promując współpracę z klientem opartą na relacji, której  efektem jest długofalowa współpraca. Wspiera w zakresie efektywności osobistej, przeprowadza klienta przez proces zmiany, pomaga w eliminacji utartych i nieskutecznych sposobów działania czy zmianie nawyków. Wierzy, że droga rozwoju jest piękna, czasem bardzo trudna ale zdecydowanie warta wysiłku.

Małgorzata Dudek |  Kreatywny trener i coach.
Specjalista z obszaru  zarządzania, kompetencji osobistych oraz sprzedaży. W coaching specjalizacja w pracy z osobami wypalonymi zawodowo oraz w procesie zmiany nawyków.  Absolwentka kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi z elementami coaching. Praktyk w zarządzaniu zespołami od 4 do 20 osób oraz większymi grupami projektowymi. Od  15 lat twórca i współtwórca projektów rozwojowych. Miłośniczka procesu ciągłego doskonalenia i usprawniania procesów. Wykładowca Coachingu w Wyższej Szkole Psychologicznej.  Autorka wielu artykułów w czasopismach oraz na portalach branżowych. Członek stowarzyszenia EMCC (European Mentoring and Coaching Council). Specjalizuje się w tematach z zakresu kompetencji miękkich, zarządzania oraz sprzedaży. Posiada wiedzę popartą 13 letnim doświadczeniem  korporacyjnym jako osoba zarządzająca zasobami ludzkimi oraz doświadczeniem sprzedażowym wynikającym z prowadzenia działalności gospodarczej opartej na sprzedaży. Współpracowała z takimi firmami jak  ZUS, PZU Życie SA, OSI FOOD SOLUTIONS POLAND, Hotel Krasicki, RESERVED.

Anna Wtulich – Smulska | Certyfikowany trener biznesu, doradca i coach
Pasjonatka szkoleń z 10 letnim doświadczeniem. Tworzy i realizuje praktyczne warsztaty z zakresu podnoszenia kompetencji menedżerskich, train the trainer, zarządzania pokoleniami, inteligencji emocjonalnej, radzenia sobie w sytuacjach trudnych oraz w coachingu kompetencyjnym i rozwojowym. Pisze artykuły i projektuje gry szkoleniowe. Ma za sobą ponad 650 dni szkoleniowych. Współpracowała między innymi z: Cyfra+, IKEA, Michelin, OBI, Rossmann, PZU, czy Super Pharm.

Natalia Kijko |  architekt marki, od ponad 2 lat właściciel firmy WENA
Na swojej drodze zawodowej przeszła przez różne stanowiska od copywritera do stratega, aby ostatecznie zostać doradcą w kwestiach marketingu internetowego i budowania wizerunku marki. Pracowała przy projektach  takich marek jak: Black Red White, RTV Euro AGD, linie lotnicze KLM, dekoria.pl, Tubądzin i wiele innych. Wierzy, że świadomość własnej marki pozwala prawidłowo nią zarządzać i osiągnąć sukces.