Efektywna sprzedaż w kontekście marketingu zintegrowanego

Coraz więcej słyszy się o nowoczesnych technikach sprzedaży, o nowym podejściu do Klienta oraz o nowym wymiarze działań sprzedażowych. Takie szkolenia jak to dają komplet narzędzi z różnych dziedzin, które mają pomóc umocnić statut firmy w nowych realiach sprzedażowych. Pomagają zbudować wizerunek i wdrożyć skuteczne działania sprzedażowe. Zarówno właściciel, jak i pracownik mogą rozpocząć skuteczniej sprzedawać, umiejętnie wyróżnić się na rynku oraz z lekkością poruszać się tam, gdzie sprzedaż odgrywa kluczową rolę.

Szkolenie biznesowe: "Efektywna sprzedaż w kontekście marketingu zintegrowanego"

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  1. Nauczysz się nawiązywać i budować długotrwałe, partnerskie relacje zarówno ze współpracownikami, jak i partnerami biznesowymi.
  2. Poznasz strategiczne zasady budowania i funkcjonowania nowoczesnej firmy w kontekście skutecznego komunikowania się rynkiem.
  1. Poznasz skuteczne techniki sprzedaży relacyjnej, a także techniki negocjacyjne decydujące o powodzeniu niejednej dużej czy mniejszej transakcji.
  1. Dowiesz się, że Public Relations już od wielu lat nie jest narzędziem, z którego korzystają jedynie duże korporacje i nauczysz się jak skutecznie budować długofalowy, pozytywny wizerunek firmy wykorzystując proste techniki i narzędzia PR.
  1. Nauczysz się jak pozycjonować i segmentować marketingowo swoją firmę, produkty czy usługi i jak trafić do potencjalnych klientów wykorzystując najskuteczniejsze standardowe formy komunikacji marketingowej.
  1. Dowiesz się, jak wykorzystywać internet oraz niezwykle popularne media społecznościowe do budowania wizerunku w sieci, zwiększania przychodów firmy oraz pozyskiwania nowych grup docelowych potencjalnych klientów.
  1. Otrzymasz motywacje do działania według ściśle ustalonej strategii, którą wdrożysz samodzielnie lub przy pomocy specjalistów.

Termin szkolenia: 07/09/2017 - 30/11/2017

Godziny szkolenia: 9:00 - 16:00

Miejsce szkolenia: Jagielońska 91 91a, 10-356 Olsztyn

Cena za jedną osobę: 4900 PLN

Grupy zorganizowane (od 2 osób): 4500 PLN za osobę

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat
Wystawiamy faktury

Do kogo kierujemy nasze szkolenie:

  • mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa
  • osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą,
  • specjaliści
  • osoby chcące rozwinąć swoje kompetencje w zakresie sprzedaży i obsługi Klienta

PROGRAM:

Zaawansowana komunikacja interpersonalna (2 dni) 7-8/09/2017

Prowadzenie: Małgorzata Bukowska-Selwon

– co to jest skuteczna komunikacja (modele komunikacyjne)
– typy przekazów niewerbalnych
– techniki empatycznego słuchania i nadawanie znaczenia komunikatom
– bariery w procesie komunikacji
– techniki zadawania pytań
– informacja zwrotna w kontekście różnych typów komunikatów
– typologia osobowości
– Raport
– język korzyści w komunikacji
– budowanie pierwszego wrażenia
– znaczenie metaprogramów w procesie komunikacji
– analiza transakcyjna
– GRA STRATEGICZNA (gra razem z omówieniem trwa około 4 h, ma na celu diagnozę umiejętności biznesowego komunikowania się uczestników, ukazanie mocnych i słabych stron oraz obszarów do rozwoju)

Strategia komunikacji marketingowej (jak się ją buduje ?) (1 dzień) 29/09/2017

Prowadzenie: Ziemowit Sosiński

– znaczenie WIZJI w efektywnym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
– jak zbudować strategię komunikacji marketingowej?
– marketing tradycyjny vs. marketing zintegrowany
– co to jest segmentacja, targetowanie, pozycjonowanie?
– formuła: content, chanel, client
– niestandardowe formy komunikacji marketingowej
– znaczenie punktów styku z marką
– analiza behawioralna
– formuła 4C vs formuła 4P

Public Relations w procesie budowania wizerunku przedsiębiorstwa. (1 dzień) 13/10/2017

Prowadzenie: Ziemowit Sosiński

– elementy identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa
– co to jest Public Relations ?
– kluczowe segmenty PR
– PR, a Marketing – na czym polega róznica ?
– zadania i narzędzie PR
– jak skutecznie prowadzić działania PR ?
– historie, które sprzedają
– jak pisać tekst informacyjny ?
– struktura komunikatu prasowego
– Media Relations – czyli zasady współpracy z mediami

Sprzedaż Relacyjna i podstawowe techniki negocjacyjne (2 dni) 26-27/10/2017

Prowadzenie: Ziemowit Sosiński

– motywacja i automotywacja
– techniki budowania relacji z klientem
– prospecting czyli sztuka pozyskiwania klientów
– elementy sprzedaży telefonicznej
– przygotowanie do procesu sprzedaży i techniki otwarcia
– analiza potrzeb
– sztuka prezentacji produktów i usług
– techniki sprzedaży (technika 3 i 5 pytań)
– techniki reagowania na obiekcje i identyfikacja prawdziwych obiekcji
– obalamy mity
– trudne „zagrywki“ negocjacyjne
– profesjonalne zachowania asertywne w procesie negocjacyjnym
– negocjacje pozycyjne – dlaczego nie są skuteczne ?
– negocjacje „NA ZASADACH“ – skuteczna forma negocjacji
– Co to jest BATNA ?
– najczęstsze problemy negocjacyjne
– reguły wywierania wpływu wg. Cialdiniego

Media społecznościowe, budowanie wizerunku w sieci, pozycjonowanie – czyli nasza firma w internecie. (1 dzień) 17/11/2017

Prowadzenie: Artur Zabłocki

– jakich mediów społecznościowych używać – właściwy dobór kanałów
– jak założyć fanpage i skuteczne prowadzić komunikację na facebooku
– jak prawidłowo zorganizować konkurs na Facebooku
– SEO i SEM – pozycjonowanie strony, jak wybrać agencję, jakich narzędzi używać
– współpraca z agencją social media – jak wybrać i jak
– content marketing – dlaczego jest taki skuteczny
– real time marketing i monitoring internetu
– budowanie wizerunku w sieci – jak robić to dobrze
– przegląd narzędzi przydatnych w działaniach

Bez-nazwy-1

 

W CENIE:

  • Każdy uczestnik otrzyma w ramach Akademii 3 sesje coachingowe z profesjonalnym coachem.

Trenerzy

Ziemowit Sosiński | Przedsiębiorca i twórca firm z branży reklamowej.
Trener biznesu, coach, wykładowca, wieloletni praktyk biznesu na wielu szczeblach. Współtwórca, współwłaściciel i manager firm branży reklamowej, które stały się krajowymi liderami. Oficjalny Mistrz Polski w Reklamie Tranzytowej 2010. Ekspert w dziedzinie reklamy tranzytowej, pedagog, specjalista Public Relations i Marketingu (strategie marketingowe i PR, budowa marki). Twórca autorskich programów szkoleniowych z dziedziny komunikacji, sprzedaży, zarządzania, budowania wizerunku w biznesie itp. Praktyk zarządzania zasobami ludzkimi we własnej działalności oraz na szczeblu managera w korporacjach międzynarodowych.

Małgorzata Bukowska-Selwon | Trener i coach w rozwoju.
Twórca i realizator innowacyjnych projektów dla mikro i makro przedsiębiorstw . Specjalizuje się w szkoleniach  biznesowych promując współpracę z klientem opartą na relacji, której  efektem jest długofalowa współpraca. Wspiera w zakresie efektywności osobistej, przeprowadza klienta przez proces zmiany, pomaga w eliminacji utartych i nieskutecznych sposobów działania czy zmianie nawyków. Wierzy, że droga rozwoju jest piękna, czasem bardzo trudna ale zdecydowanie warta wysiłku.

Artur Zabłocki  | Specjalista w dziedzinie Marketingu Internetowego, SEO, SEM, Public Relations.

Zawodowo zajmuje się obszarem Social Media i reklamą w Internecie, m.in. Google AdWords oraz Facebook Ads. Twórca i właściciel agencji interaktywnej zabart.com. Wieloletni praktyk w projektowaniu i wdrożeniach serwisów internetowych, a także brandingu i działaniach PR.  Współtwórca konferencji Social Media Summer Weekend. Uczestnik szkoleń Akademii Google Partners oraz Akademii PARP.

Współpracował m.in. z: Północna Grupa Narzędziowa, R-GOL, Positive Music Promotion, Doorsy,  BEST, Stayer, Sport Connect, Pacyfic, Jednostki Samorządu Terytorialnego, Grupa Anders, Zachodniomazurska Lokalna Organizacja Turystyczna, Polska Grafika Samochodowa, Carlsberg, Ostróda Reggae Festival i in.

Małgorzata Dudek |  Kreatywny trener i coach.
Specjalista z obszaru  zarządzania, kompetencji osobistych oraz sprzedaży. W coaching specjalizacja w pracy z osobami wypalonymi zawodowo oraz w procesie zmiany nawyków.  Absolwentka kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi z elementami coaching. Praktyk w zarządzaniu zespołami od 4 do 20 osób oraz większymi grupami projektowymi. Od  15 lat twórca i współtwórca projektów rozwojowych. Miłośniczka procesu ciągłego doskonalenia i usprawniania procesów. Wykładowca Coachingu w Wyższej Szkole Psychologicznej.  Autorka wielu artykułów w czasopismach oraz na portalach branżowych. Członek stowarzyszenia EMCC (European Mentoring and Coaching Council). Specjalizuje się w tematach z zakresu kompetencji miękkich, zarządzania oraz sprzedaży. Posiada wiedzę popartą 13 letnim doświadczeniem  korporacyjnym jako osoba zarządzająca zasobami ludzkimi oraz doświadczeniem sprzedażowym wynikającym z prowadzenia działalności gospodarczej opartej na sprzedaży. Współpracowała z takimi firmami jak  ZUS, PZU Życie SA, OSI FOOD SOLUTIONS POLAND, Hotel Krasicki, RESERVED.