AKADEMIA SPRZEDAŻY – JAK PROWADZIĆ SWÓJ BUTIK Z BIELIZNĄ

Dzięki temu szkoleniu poznasz narzędzia i możliwości analizy sprzedaży Twojego salonu – poznasz narzędzia do optymalizacji kosztów prowadzenia salonu – zdobędziesz/usystematyzujesz wiedzę w zakresie magazynowania swojego towaru oraz jego rotacji – dowiesz się jak prawidłowo sporządzać zamówienia i kontraktację – dowiesz się jak rozwijać swój zespół sprzedażowy i jak go wspierać w podnoszeniu wyników sprzedaży w salonie – jak nowymi kanałami docierać do nowych Klientów – jak prowadzić social media i wykorzystać ich potencjał do sprzedaży – usystematyzujesz i poznasz techniki dobrej sprzedaży w salonie.

MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA 80%!
Sprawdź szczegóły: BUR http://bit.ly/BUTIKzBielizna

Szkolenie zamknięte: "AKADEMIA SPRZEDAŻY – JAK PROWADZIĆ SWÓJ BUTIK Z BIELIZNĄ"

Program szkolenia

1. MAGAZYNOWANIE W SALONIE SPRZEDAŻY- 2 DNI / 1-2 lipca 2017

  • Jak dokonać analizy sprzedaży w moim salonie
  • Analiza polityki cenowej – w jaki sposób ją prowadzić
  • Jak planować zakupy w oparciu o moje przychody i comiesięczne koszty
  • Jak zarządzać stanami magazynowymi- czy to w ogóle możliwe
  • Jak reagować i ustalać płynność finansową mojej firmy/salonu
  • Jak uporządkować moje codzienne/kwartalne działania związane z magazynem i finansami z tym związanymi
  • Jak planować zakupy i kontraktację
  • Jak prowadzić codzienną analizę sprzedaży/kosztów
  • Gdzie i jak szukać oszczędności – co jest niezbędne w moim salonie a z czego mogę/powinnam zrezygnować.

 

2. PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA -2 DNI / 19-20 sierpnia 2017

  • Jak nawiązać pozytywny kontakt z Klientem
  • Jak zbadać potrzeby mojej Klientki i odpowiednio je odczytać
  • Jak odczytać KIM jest nasza Klientka- typologia Klientów
  • Sposoby rozpatrywania reklamacji
  • Techniki obsługi tej najbardziej „ trudnej Klientki”
  • Jak komunikować się z naszą Klientką- czyli „ Czy dobrze rozumiem” – jak komunikacja przeradza się w sukces sprzedażowy

SPRZEDAŻ W SKLEPIE Z BIELIZNĄ

  • Jak zbudować mój wizerunek profesjonalnej brafitterki
  • Mowa ciała pomagająca w kontaktach z klientką
  • Techniki sprzedaży bielizny- wrażliwa materia
  • Tworzenie pozytywnej i intymnej atmosfery do rozmowy brafitterki z Klientką
  • Techniki sprzedaży budujące wiarygodność brafitterki
  • Techniki sprzedaży pozwalając na zdobycie i utrzymanie sympatii klientki
  • Techniki sprzedaży podczas spotkania w przymierzalni
  • Jak aktywnie słuchać Klientki aby w przymierzalni sprostać jej potrzebom
  • Techniki ułatwiające zrozumienie i odkrywanie potrzeb klientów w przymierzalni
  • Rodzaje potrzeb emocjonalnych i racjonalnych klientów zakupujących bieliznę
  • Poznawanie zasad postępowania z różnymi typami klientek – podział w zależności od wrażliwości
  • Odczytywanie sygnałów gotowości klienta do zakupu
  • Właściwe zachowanie brafitterki w końcowym etapie wizyty Klientki w salonie
  • Techniki sprzedaży po dokonaniu zakupu przez klienta
  • Techniki sprzedaży w sytuacji niepowodzenia sprzedaży

3. JAK USPRAWNIĆ MOJĄ KONTROLĘ PRACY ZA POMOCĄ APLIKACJI BIUROWYCH – EXCEL oraz  NOWOCZESNE SOCIAL MEDIA- JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ I DZIĘKI NIM DOCIERAĆ DO NOWYCH KLIENTÓW- 1 DZIEŃ

  • Excel
  1. Wprowadzanie i edycja danych, wybieranie, wyszukiwanie komórek i grup komórek, kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów.

— Wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka).

— Formatowanie graficzne.

— Komentarze: wstawianie, wygląd, edycja.

  1. Efektywne korzystanie z Excela

— Poruszanie się po arkuszu

— Formatowanie liczb.

— Tabele: sformatowane tabele, dobre praktyki tworzenia tabel

  1. Formuły

— adresowanie względne i bezwzględne

— funkcje matematyczne

— funkcje podsumowujące (w tym SUMA.JEŻELI, SUMA.WARUNKÓW)

— funkcje daty i czasu

— funkcje logiczne (w tym JEŻELI)

— funkcje informacyjne

— funkcje tekstowe

— funkcje wyszukiwania (w tym WYSZUKAJ.PIONOWO)

— funkcje baz danych

— funkcje finansowe

— formuły i funkcje tablicowe

  1. Nazywanie komórek, zaawansowana praca z komórkami nazwanymi.

— zakresy widoczności nazw, odwoływanie się do nazw z innych arkuszy,

— menedżer nazw.

  1. Formatowanie warunkowe

— formatowanie zależne od formuły

  • FACEBOOK
  1. Jak pisać, żeby zwiększać zaangażowanie?
  2. Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  3. Co publikować na Facebooku?
  4. Rola Real Time Marketingu i Influencerów na Facebooku
  5. Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
  6. Jak wzbogacać swoje posty?
  7. Konkursy
  8. Wszystko, co musisz wiedzieć o video na Facebooku
  9. Treści viralowe – elementy dobrego viralu
  10. Przykłady świetnych treści na Facebooku
  11. Facebook Notes vs LinkedIn Pulse
  12. Facebook Instant Articles
  13. Facebook Live
  14. Reklamy Canvas

Termin szkolenia: 01/07/2017 - 20/08/2017

Godziny szkolenia: -

Miejsce szkolenia: Jagiellońska 91aOlsztyn

Cena

Cena za jedną osobę: 12100 PLN

Grupy zorganizowane (od 0 osoby): 12100 PLN za osobę

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat
Wystawiamy faktury

Dla kogo jest nasze szkolenie

Właścicielki / Właściciele sklepów i salonów z bielizną / odzieżą

Osoby, które prowadzą swój biznes a myślą o otwarciu sklepu z bielizną/odzieżą

Osoby, które chcą rozwijać swój sklep/ salon

Osoby, które mają problemy ze sprzedażą oraz analizą sprzedaży w salonie z bielizną/odzieżą

Czego nauczysz się podczas szkolenia

Dzięki temu szkoleniu poznasz narzędzia i możliwości analizy sprzedaży Twojego salonu – poznasz narzędzia do optymalizacji kosztów prowadzenia salonu – zdobędziesz/usystematyzujesz wiedzę w zakresie magazynowania swojego towaru oraz jego rotacji – dowiesz się jak prawidłowo sporządzać zamówienia i kontraktację – dowiesz się jak rozwijać swój zespół sprzedażowy i jak go wspierać w podnoszeniu wyników sprzedaży w salonie – jak nowymi kanałami docierać do nowych Klientów – jak prowadzić social media i wykorzystać ich potencjał do sprzedaży – usystematyzujesz i poznasz techniki dobrej sprzedaży w salonie.

 

Szkolenie można wykupić w formie dofinansowania 80 % (mikro, małe firmy) lub 50% ( średnie firmy)

Blok 21 Maja 2017 https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=47758&preview=1

Blok 1-2 Lipca 2017 https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=54140&preview=1

Blok 19-20 Sierpnia 2017 https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=54136&preview=1

Jeśli są Państwo zainteresowani możliwością dofinansowania prosimy o kontakt.

Trenerzy

Agnieszka Socha. 16 lat w biznesie, 8 lat własnej firmy (4 salony z brafittingiem, dystrybucja bielizny), 5 lat jako szkoleniowiec.
Certyfikowany trener i coach biznesu z zapleczem managerskim w logistyce.
Ponad 80 wyszkolonych brafitterek, 1000 h na sali szkoleniowej i 35 nowych sklepów po kursach akademii brafittingu.
Pasjonatka magazynowania, obsługi sprzedażowej na najwyższym poziomie i nurkowania.

Adam Wunderlich – certyfikowany trener, wieloloetni praktyk w dziedzinie wdrażania i wprowadzania udogodnień w pracy biurowej za pomocą aplikacji MS EXCEL. Przeprowadzonych ok. 300 h zajęć z excel od podstawy do poziomu zaawansowanego, przygotowanie ok. 100 grup z różnych firm do wdrożenia aplikacji Excel w firmie w celu usprawnienia i uporządkowania pracy.

Artur Zabłocki  | Specjalista w dziedzinie Marketingu Internetowego, SEO, SEM, Public Relations.

Zawodowo zajmuje się obszarem Social Media i reklamą w Internecie, m.in. Google AdWords oraz Facebook Ads. Twórca i właściciel agencji interaktywnej zabart.com. Wieloletni praktyk w projektowaniu i wdrożeniach serwisów internetowych, a także brandingu i działaniach PR.  Współtwórca konferencji Social Media Summer Weekend. Uczestnik szkoleń Akademii Google Partners oraz Akademii PARP.

Współpracował m.in. z: Północna Grupa Narzędziowa, R-GOL, Positive Music Promotion, Doorsy,  BEST, Stayer, Sport Connect, Pacyfic, Jednostki Samorządu Terytorialnego, Grupa Anders, Zachodniomazurska Lokalna Organizacja Turystyczna, Polska Grafika Samochodowa, Carlsberg, Ostróda Reggae Festival i in.