Akademia przywództwa z elementami coachingu – II edycja

Zapraszamy na 6-dniowe WARSZTATY (2 zjazdy)!

Przewidujemy płatność na raty – prosimy w tej sprawie o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Szkolenie biznesowe: "Akademia przywództwa z elementami coachingu – II edycja"

Naucz się odnosić sukces bez wyrzeczeń w inspirującym środowisku!

Wymiar godzinowy: 48 h
Ilość zjazdów: 2
Terminy: 22-23-24/06/2017 oraz 6-7-8/07/2017

Co zapewniamy?

  1. Poznasz strategie biznesowe oraz różne metody i modele zarządzania
  2. Zobaczysz co może wpłynąć na zwiększenie produktywności Twojego czasu
  3. Dowiesz się jak prowadzić efektywne rekrutacje i przygotowywać się do zatrudnienia kolejnych pracowników
  4. Nauczysz się jak Twój biznes może być lekki i zwięzły
  5. Zobaczysz jak realizować cele wspólnie z zespołem
  6. Zastanowisz się nad etapem Twojego biznesu i ocenisz ewentualne perspektywy rozwoju
  7. Nauczysz się radzisz sobie z problemami występującymi w procesie zarządzania
  8. Przekujesz zagrożenia i porażki na okazje
  9. Przyjrzysz się swojemu stylowi zarządzania
  10. Doświadczysz działania przywództwa sytuacyjnego
  11. Odkryjesz w jaki sposób wykorzystać potencjał swojego zespołu
  12. Poznasz zalety równowagi w zarządzaniu
  13. Przygotujesz sobie scenariusze awaryjne
  14. Odpoczniesz i zrelaksujesz się

Metodologia
coaching indywidualny i grupowy, gry symulacyjne, dyskusje moderowane,
mini wykłady, prezentacje, case study, zadania praktyczne

Bez-nazwy-22

Termin szkolenia: 22/06/2017 - 21/07/2017

Godziny szkolenia: -

Miejsce szkolenia: Olsztyn

Cena 6-dniowych warsztatów:

Cena za jedną osobę: 9800 PLN

Grupy zorganizowane (od 3 osób): 9500 PLN za osobę

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat
Wystawiamy faktury

Grupa docelowa warsztatów:

  • właściciele firm
  • kadra zarządzająca
  • osoby, którym zależy na rozwoju w obszarze zarządzania
  • osoby, które chciałyby otrzymać awans i rozwinąć się zawodowo
  • osoby o potencjale  w zarządzaniu ludźmi

PROGRAM

Zjazd 1 (22-23-34 czerwca 2017) 

Dzień 1 – Komunikacja w przywództwie

Prowadzący: Małgorzata Dudek

  1. Podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  2. Poziomy aktywnego słuchania w zarządzaniu
  3. Techniki komunikacyjne – konkretne narzędzia
  4. Typologia osobowości jako narzędzie komunikacji i zrozumienia podległego zespołu
  5. Efektywny przepływ informacji – gra zespołowa
  • Szanse i zagrożenia w komunikacji pionowej i poziomej
  • Filtry komunikacyjne
  • Bariery komunikacji oraz sposoby przeciwdziałania
  • Najlepsze praktyki przepływu informacji
  1. Cele, strategie oraz skuteczność rozmów – co, jak i z czym żeby było efektywnie ?
  2. Na czym polega dawanie feedback-u ?
  3. Prowadzenie rozmów :
  • Rozmowy rozwojowe
  • Rozmowy dyscyplinujące
  1. Prowadzenie zebrań:
  • Błędy, które powodują, że zebrania są mało efektywne
  • Wykorzystanie zebrania do efektywnej komunikacji
  • Najlepsze praktyki, które doprowadzają do skuteczności
  • Zebranie i jego konsekwencje

Dzień 2 – Przywództwo sytuacyjne

Prowadzący: Małgorzata Dudek

  1. Współodpowiedzialność zespołowa – metoda „We play the game”
  2. Dobry pracownik – dobry biznes – duża satysfakcja
  3. Przywództwo sytuacyjne w etapach rozwoju pracownika:
  • Silne strony i potrzeby pracowników na różnych etapach rozwoju
  • Diagnozowanie etapów rozwoju
  • Plany działań dla każdego etapu rozwoju
  • Dostosowanie stylu przywództwa do każdego etapu rozwoju
  • Kreatywne narzędzia i programy rozwojowe
  1. Delegowanie zadań
  • Wprowadzenie do zagadnień związanych z delegowaniem
  • Cele delegowania
  • Skutki błędów w delegowaniu oraz ich przyczyny
  • Check lista złotych zasad efektywnego delegowania

 

Dzień 3 – Strategie wprowadzania i zarządzania zmianą

 Prowadzący: Ziemowit Sosiński

  1. Strategie wprowadzania i zarządzania zmianą
  • Zmiany a rzeczywistość
  • Przygotowanie firmy do planowanych zmian
  • Zarządzanie kompetencjami pracowników w procesie zmiany
  • Akceptacja zmiany jako kompetencja
  • Zależność pomiędzy hierarchią indywidualnych wartości pracowników, a misją i strategią firmy
  1. Empowerment jako styl przywództwa
  • Jak budować odpowiedzialność pracowników za wykonywane zadania ?
  • Budowanie poczucia przynależności do firmy
  • Jak budować wśród pracowników świadomość ponoszonych kosztów wynikających z mało efektywnej pracy ?
  • Usamodzielnianie pracowników – jak do tego dążyć?

 

Zjazd 2 (6-7-8 lipca 2017) 

Dzień 1 – Zarządzanie wiekiem
Prowadzący: Anna Wtulich – Smulska

  1. Jak zarządzanie wiekiem wpływa na wydajność firmy?
  • Korzyści z zarządzania wiekiem
  • Pojęcie pokolenia
  1. Charakterystyka pokoleń – cztery generacje aktywne zawodowo.
  • Pokolenia i ich atuty
  • Najważniejsze różnice międzypokoleniowe
  • Postawy i potrzeby psychologiczne poszczególnych pokoleń
  • Jak przygotować się na pokolenie Z?
  1. Pochodzenie władzy a budowanie autorytetu wśród poszczególnych pokoleń.
  • Władza karania i nagradzania.
  • Władza formalna.
  • Władza charyzmy.
  • Władza ekspercka.
  1. Skuteczna motywacja uwzględniająca różnice pokoleniowe.
  • Style motywowania.
  • Motywatory i czynniki higieny.
  • Najnowsze motywatory dla Y i Z.
  1. Komunikacja dostosowana do każdego z pokoleń.
  • Feedback jako narzędzie wspomagające zarządzanie wiekiem.
  • Konflikty między pokoleniami.
  • Problemy wynikające z różnic pokoleniowych.
  • Narzędzia do rozwiązywania sytuacji trudnych między pokoleniami.
  1. Wypracowanie nowych standardów pracy dopasowanych do pokoleń.

Dzień 2 – Rekrutacja i selekcja pracowników oraz narzędzia wdrożenia pracownika i ich rozwój

Prowadzący: Małgorzata Dudek

  1. Opis stanowisk i zakresy czynności
  • Formularze stanowiskowe
  • Poziomy zaszeregowań
  • Określanie zadań i wartości rozwojowych
  • Charakterystyka pracownika
  1. Przygotowanie do rekrutacji
  • Planowanie procesu
  • Analiza potrzeb
  • Kwestionariusz osobowy – jak go stworzyć ?
  • Poszukiwanie kandydatów
  1. Wybór kandydatów
  • Selekcja CV
  • Przygotowanie rozmowy kwalifikacyjnej
  • Praktyczna lista kontrolna do rozmowy
  1. Rekrutacja
  • Otwarcie rozmowy
  • Część merytoryczna
  • Zakończenie
  1. Podjęcie decyzji odnośnie zatrudnienia oraz wprowadzenie pracownika do firmy

Dzień 3 – Autorytet w przywództwie i zrównoważone życie

Prowadzący: Małgorzata Dudek

  1. Jak myślą najlepsi z najlepszych
  2. Jak zbudować efektywny autorytet
  3. Porządkowanie własnego wizerunku wg metody okna Johari
  4. Równowaga w przywództwie
  5. Ty i Twoje otoczenie
  6. Czynniki zwiększające Twoją wydajność
  7. Wartości w przywództwie

ZAINWESTUJ W SIEBIE i poprowadź zespół do celu!

Bez-nazwy-2

 

Cena obejmuje:

Szkolenia można wykupić w formie dofinansowanej 80% (mikro i małe firmy) lub 50% ( średnia firma)

Zjazd I – https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=37117

Zjazd II – https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=53745

Jeśli są Państwo zainteresowani możliwością dofinansowania prosimy o kontakt.

  • 6 dni warsztatów
  • ćwiczenia rozwojowe pomiędzy zjazdami.
  • materiały szkoleniowe
  • wyżywienie ( przerwa kawowa,lunch)
  • Certyfikat ukończenia Akademii Przywództwa

UWAGA! Jeśli chcesz dokonać rozliczenia w ratach prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.

Miejsce szkolenia

cats2cats

Trenerzy

Małgorzata Dudek |  Kreatywny trener i coach.
Specjalista z obszaru  zarządzania, kompetencji osobistych oraz sprzedaży. W coaching specjalizacja w pracy z osobami wypalonymi zawodowo oraz w procesie zmiany nawyków.  Absolwentka kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi z elementami coaching. Praktyk w zarządzaniu zespołami od 4 do 20 osób oraz większymi grupami projektowymi. Od  15 lat twórca i współtwórca projektów rozwojowych. Miłośniczka procesu ciągłego doskonalenia i usprawniania procesów. Wykładowca Coachingu w Wyższej Szkole Psychologicznej.  Autorka wielu artykułów w czasopismach oraz na portalach branżowych. Członek stowarzyszenia EMCC (European Mentoring and Coaching Council). Specjalizuje się w tematach z zakresu kompetencji miękkich, zarządzania oraz sprzedaży. Posiada wiedzę popartą 13 letnim doświadczeniem  korporacyjnym jako osoba zarządzająca zasobami ludzkimi oraz doświadczeniem sprzedażowym wynikającym z prowadzenia działalności gospodarczej opartej na sprzedaży. Współpracowała z takimi firmami jak  ZUS, PZU Życie SA, OSI FOOD SOLUTIONS POLAND, Hotel Krasicki, RESERVED.

Ziemowit Sosiński | Przedsiębiorca i twórca firm z branży reklamowej.
Trener biznesu, coach, wykładowca, wieloletni praktyk biznesu na wielu szczeblach. Współtwórca, współwłaściciel i manager firm branży reklamowej, które stały się krajowymi liderami. Oficjalny Mistrz Polski w Reklamie Tranzytowej 2010. Ekspert w dziedzinie reklamy tranzytowej, pedagog, specjalista Public Relations i Marketingu (strategie marketingowe i PR, budowa marki). Twórca autorskich programów szkoleniowych z dziedziny komunikacji, sprzedaży, zarządzania, budowania wizerunku w biznesie itp. Praktyk zarządzania zasobami ludzkimi we własnej działalności oraz na szczeblu managera w korporacjach międzynarodowych.

Anna Wtulich – Smulska | Certyfikowany trener biznesu, doradca i coach
Pasjonatka szkoleń z 10 letnim doświadczeniem. Tworzy i realizuje praktyczne warsztaty z zakresu podnoszenia kompetencji menedżerskich, train the trainer, zarządzania pokoleniami, inteligencji emocjonalnej, radzenia sobie w sytuacjach trudnych oraz w coachingu kompetencyjnym i rozwojowym. Pisze artykuły i projektuje gry szkoleniowe. Ma za sobą ponad 650 dni szkoleniowych. Współpracowała między innymi z: Cyfra+, IKEA, Michelin, OBI, Rossmann, PZU, czy Super Pharm.