Akademia Osobowości Sprzedawcy

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest skupienie uczestnika na jego osobowości sprzedażowej. Ulepszenie jego skuteczności i wewnętrznej komunikacji. Uczestnik szkolenia nauczy się nowych nawyków wpływających na zmianę zachowań sprzedażowych oraz zaobserwuje obszary rozwojowe i znajdzie narzędzia ich doskonalenia. Podczas szkolenia omówione i przećwiczone zostaną najpopularniejsze metody definiowania celów.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
  1. Wydobycie odwagi sprzedażowej
  2. Spojrzenie na sprzedaż z innej perspektywy
  3. Skupienie na własnym potencjale a nie na technikach
  4. Znalezienie funu sprzedażowego
  5. Konfrontacja tego, co wiesz z tym, co powinieneś wiedzieć o sprzedaży
  6. Zobaczysz, że natury nie oszukasz a każda osobowość to potencjał
  7. Odkryjesz swoje źródło sprzedawcy
  8. Poznasz nowoczesną sprzedaż
  9. Zmienisz postawy oraz wyeliminujesz stereotypy związanych z postrzeganiem zdarzeń negocjacyjnych
  10. Wdrożysz nowe rozwiązania w praktyce zawodowej
  11. Wypracujesz nowe narzędzia wspierające alternatywne metody rozwiązywania sporów oraz zarządzania impasami negocjacyjnymi
  12. Podniesiesz świadomość odnośnie potencjalnych zagrożeń związanych z negocjacjami (umiejętne reagowanie na sygnały zbliżających się impasów, manipulacji, zachowań nieetycznych etc.)
  13. Zapoznasz się z metodami definiowania, wyznaczania celów oraz monitorowania ich realizacji i ewaluacją
  14. Stworzysz indywidualne metody wyznaczania swoich/organizacyjnych/zespołowych celów
  15. Pozyskasz umiejętności rozróżniania celów z uwagi na ich charakter i właściwości
  16. Poznasz praktyczne metody wspierające zarządzanie przez cele
  17. Ułożysz sobie strategię prezentacji produktów lub usług
  18. Poznasz narzędzia związane z marketingiem, PR-em i nowymi technologiami w sprzedaży
PROGRAM SZKOLENIA:

Zjazd 1 – Osobowość sprzedawcy

Dzień 1

  1. Kim są najlepsi sprzedawcy
  2. Cechy osobowości w zawodzie sprzedawcy
  3. Jak osiągnąć fascynację sprzedażą
  4. Jakiego sprzedawcę masz w swojej głowie –  test
  5. Archetypy sprzedawcy
  6. Co napędza Twoją sprzedaż , a co powoduje spadek formy
  7. Określenie indywidualnych kompetencji oczekiwanych w procesie zmiany
  8. Komunikacja intrapersonalna, jako element motywacji
  9. JA sprzedawcy a inteligencja emocjonalna
  10. Motywacja  – jak ją utrzymać dłużej niż przeciętnie ją utrzymujesz
  11. Czym jest zmiana i rozwój potencjału
  12. Jak się przygotować się do zmiany
  13. Mini audyt potencjału

Dzień 2

  1. Obudź w sobie energię
  2. Strefa naszych nawyków
  3. Czym jest staranie a czym angażowanie
  4. Fakty a wyobraźnia
  5. Pułapki, których należy się wystrzegać
  6. Ja w roli mentora
  7. Testowanie nawyków
  8. Znaczenie struktury w zmianie
  9. Niebezpieczeństwo życia bez zmian
  10. PDCA w zmianie – nowe podejście do starych zachowań
  11. Role życiowe (osobiste i zawodowe) – ich wzajemny wpływ na przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu (według S. R. Coveya)

Zjazd 2 – Negocjacje i zarządzanie celami w procesie sprzedaży

Dzień 1

  1. Omówienie podstawowych teorii negocjacji
  2. Przedstawienie i wymiana doświadczeń uczestników szkolenia
  3. Omówienie struktury konfliktu oraz cech charakterystycznych dla sporów
  4. Omówienie fundamentów moralnych oraz zasad decydujących o sposobie podejmowania decyzji
  5. Omówienie faz negocjacji
  6. Wskazanie i omówieni elementów wymagających zarządzania w procesach negocjacyjnych
  7. Omówienie podstawowych stylów i strategii negocjacyjnych
  8. Porównanie strategii negocjacyjnych
  9. Przedstawienie aspektów współczesnego biznesu w odniesieniu do teorii negocjacji
  10. Wnioski i stworzenie rekomendacji/katalogu dobrych praktyk dotyczących organizacji i przebiegu procesów negocjacyjnych
  11. Przygotowanie arkusza negocjacyjnego
  12. Gra szkoleniowa

Dzień 2

  1. Omówienie dotychczasowych doświadczeń uczestników w zakresie objętym przedmiotem szkolenia
  2. Czym są cele, skąd się biorą i co mówi o nich teoria?
  3. Zarządzanie celami w projektach
  4. Macierz celów
  5. Omówienie najpopularniejszych metod definiowania celów:
  • SMART
  • SMARTER
  • pytania kartezjańskie
  • OKR (Objectives and Key Results)/KPI (Key Performance Indicators)
  1. Metody śledzenia realizacji celów (formularze, systemy informatyczne)
  2. Wdrażanie zarządzania przez cele w organizacji
  3. Omówienie zagadnienia rynku celów i konsekwencji wdrożenia systemu MBO
  4. Wskaźniki realizacji (ewaluacja celów)
  5. Współpraca w realizacji celów
  6. Stworzenie katalogu celów i kaskadowanie

Zjazd 3 – Strategie sprzedażowe

Dzień 1

  1. Etap Pre – Sell w programowaniu sprzedaży
  2. Projektowanie Person
  3. Czym jest Podróż Bohatera w procesie sprzedaży ?
  4. Analiza potrzeb w kontekście produktu i usługi
  5. Analiza kluczowych wartości produktu
  6. Sprzedaż poprzez unikanie straty
  7. Etap Action – Sell
  8. Analiza kanałów i narzędzi sprzedażowych

Dzień 2

  1. Proces personalizacji oferty
  2. Sztuka prezentacji produktów i usług
  3. Sprzedaż poprzez emocje
  4. Techniki reagowania na obiekcje i identyfikacja prawdziwych obiekcje
  5. Strategia AIDA
  6. Strategia 4 filarów sprzedaży (od czego zależy sukces i jak zaprogramować firmę do sprawnych działań handlowych)
  7. Reguły wywierania wpływu wg. Cialdiniego w procesie budowania relacji
CENA SZKOLENIA:
5300 zł / osoba
ILOŚĆ GODZIN:
36 godzin
GODZINY SZKOLENIA:
9:00 – 15:00
MIEJSCE SZKOLENIA:
Olsztyn Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji ul.Jagiellońska 91A
TERMIN SZKOLENIA:

Zjazd I 8-9 marca 2019
Zjazd II 22-23 marca 2019
Zjazd III 5-6 kwietnia 2019

TRENER PROWADZĄCY
Małgorzata-Bukowska-Selwon
Ziemowit Sosinski
Małgorzata Dudek
Dawid Samulewicz

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl

Close Menu
Skontaktuj się z nami
Facebook
LinkedIn
Odwiedź
Napisz
Zadzwoń
Administratorem danych jest Akademia Rozwoju Osobistego "Kompas" Małgorzata Dudek, ul. Różnowo 59P, 11-001 Dywity, NIP: 7391170097, REGON 280509206
Administratorem danych jest Akademia Rozwoju Osobistego "Kompas" Małgorzata Dudek, ul. Różnowo 59P, 11-001 Dywity, NIP: 7391170097, REGON 280509206