STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI

Cel:

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się :

– Jak pozycjonować swoją markę i jak znaleźć właściwe segmenty rynkowe aby osiągać sukcesy?

– Dlaczego Twoje inwestycje w reklamę są tak mało skuteczne?

– Co jest największą wartością Twojej firmy i marki?

– Jak właściwie komunikować się z Twoimi Klientami?

– „Kim“ jest Twoja marka?

– Co to jest „architektura marki“ i jakie to ma znaczenie dla przyszłości Twojej firmy?

– Jak skutecznie i długofalowo budować komunikacje z rynkiem?

– Dlaczego nie możesz zapominać o Public Relations?

– Jak używać nowoczesnych narzędzi marketingowych do osiągania celów sprzedaży?

Program:

  1. Budowanie wizji i misji przedsiębiorstwa
  2. Pozycjonowanie i Segmentacja marki
  3. Storytelling czyli historie, które sprzedają
  4. Architektura marki
  5. Insighty konsumenckie
  6. Unique Selling Proposition i Emotional Selling Proposition
  7. Punktu stylu z marką (Touchpoints)
  8. Analiza SWOT
  9. Formuła 4P vs formuła 4C
  10. Koncepcja marketingu zintegorowanego 360 stopni
  11. Formuła : Content, Client, Chanel
  12. Niestandardwoe formy komunikacji marketingowej (Event, Ambient, Guerilla)
  13. Elementy PR w budowaniu komunikacji marki

Termin: Spytaj o nowy termin  poczta@akademiakompas.pl   

Godziny: 8:00-15:00

Cena: 1200 zł

Trener prowadzący: Ziemowit Sosiński

Certyfikowany Trener Biznesu oraz Coach i przede wszystkim aktywny przedsiębiorca – praktyk działający w skali kraju w szeroko-pojętej branży reklamowej. Jako trener najlepiej czuje się w pracy z managerami, przedsiębiorcami i przede wszystkim w pracownikami działów sprzedaży i marketingu. Specjalizuje się w kilku kluczowych tematach takich jak :  nowoczesna sprzedaż, zaawansowana komunikacja interpersonalna i biznesowa, komunikacja marketingowa i budowa marki, a także w tematyce związanej z zarządzaniem i przywództwem. Jako absolwent Public Relations projektuje strategie komunikacji marki oraz strategie PR. Czasem wciela się w role wykładowy.

Karierę zaczynał w reklamie pod koniec lat 90-tych. Następnie pracował w amerykańskiej korporacji, w której zajmował kolejno niemal wszystkie stanowiska w dziale sprzedaży zaczynając od przedstawiciela handlowego obsługującego kanał HORECA, a kończąc na stanowisku managera sprzedaży zarządzającego zespołem w kanale sprzedaży nowoczesnej (modern trade) na terytorium ponad 1/3 kraju. Po zdobyciu doświadczenia na początku lat 2000 zaczął budować własne marki jako przedsiębiorca. Firmy, które zbudował i zarządzał stały się krajowymi liderami i osiągnęły tytuł branżowego Mistrza Polski. Jako Trener Biznesu,od roku 2010, przeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń dla różnych firm branż produkcyjnej i usługowej.

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – Public Relations, Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP – Pedagogika, Akademia SET – szkoła trenerów biznesu, Studium Zawodowe Coacha Biznesu, Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego.

 

KONTAKT:

Akademia Rozwoju Osobistego Kompas

Małgorzata Dudek

poczta@akademiakompas.pl

tel. +48 500 181 698