STORYTELLING W SPRZEDAŻY – czyli jak budować historie, które sprzedają i budują wizerunek przedsiębiorstwa

Cel:

Celem szkolenia ” Storytelling w sprzedaży – czyli jak budować historie, które sprzedają i budują wizerunek przedsiębiorstwa” jest przygotowanie uczestników do efektywnego przedstawiania swojego produktu za pomocą historii biznesowych. Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji uczestników w zakresie komunikacji z klientem. Uczestnicy podczas szkolenia zdobędą kompetencje jak opowiedzieć dobrą historię sprzedażową oraz zdobędą umiejętności pozwalające zaplanować, wybrać narzędzia i kanał dystrybucji historii biznesowej. Dzięki szkoleniu uczestnik zwiększy możliwość skutecznego dotarcia do konsumentów i partnerów biznesowych.   Po ukończeniu szkolenia uczestnik ma uporządkowaną wiedzę z zakresu marketingu i budowania historii biznesowych, zna znaczenie emocji w procesie walki o uwagę klienta oraz filary profesjonalnej opowieści. Dodatkowo podczas szkolenia uczestnik będzie mógł uporządkować swoją wiedzę z różnic między ceną a wartością oraz wartością podstawową a rozszerzoną. Uczestnik otrzyma wiedzę za co płacą klienci i jak tą wiedzę zastosować w praktyce w kontekście sprzedaży przez opowieść sprzedażową.

Program:

  1. Za co płacą ludzie?
  2. Cena, a wartość –  różnice
  3. „Poproszę o lepszą ofertę – czyli czy naprawdę rozumiemy klientów?
  4. Z czego składa się marka?
  5. Wartość podstawowa i wartość rozszerzona – budowanie sprzedażowych fundamentów
  6. Znaczenie emocji w procesie walki o percepcje odbiorcy
  7. Dlaczego klienci nie chcą kupić młotka?
  8. Storytelling – czyli zabawa hormonami
  9. Trzy filary profesjonalnej opowieści
  10. Cechy „mocnej opowieści”
  11. Struktura opowieści biznesowej – czyli jak trzymać się „ścieżki” i osiągnąć to co chcemy
  12. Jak powstają opowieści, które sprzedają?
  13. Call to Action, a przesłanie – po co tworzymy historie
  14. Kanały dystrybucji opowieści – gdzie dzielić się opowieściami i jakich narzędzi używać
  15. Przestrzeń do budowania opowieści (warszat)

 

Termin: 09/02/2018  

Godziny: 9:00-15:00

Cena: 1300 zł

Trener prowadzący: Ziemowit Sosiński

Strategie marketingowe i strategie komunikacji marki, Public Relations, sprzedaż, komunikacja interpersonalna, budowa marki osobistej, zarządzenie i przywództwo.

Doświadczenie korporacyjne na wszystkich stanowiskach związanych ze sprzedażą w tym managerskich, budowa marek, prowadzenie firm branży produkcyjnej –  usługowej, marketingowej i reklamowej.

Trener jest absolwentem „Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego” i wielkim fanem Storytellingu w praktyce. Trener stworzył i od 15 lat zarządza sprzedażą oraz zespołami w firmach produkcyjnych, usługowych i marketingowych. Osobiście zajmuje się sprzedażą i negocjowaniem kontraktów z klientami. Od Wielu lat bierze czynny udział w obsłudze kluczowych klientów wykorzystując wciąż zmieniające się narzędzia sprzedażowe i marketingowe. Jedna z firm zbudowanych przez Trenera stała się polskim liderem w zakresie reklamy tranzytowej obsługującą największych klientów. Trener buduje i wdraża strategie marketingowe i komunikacyjne dla małych i średnich przedsiębiorstw, a także doradza firmom w zakresie Public Relations.