SKUTECZNE REKLAMOWANIE SIĘ NA FACEBOOKU

Jeśli myślisz, że Social Media to wciąż „zabawa w lajki” to jesteś w dużym błędzie. Wydatki reklamowe przeznaczane na digital zrównoważyły się z tymi przeznaczanymi na TV. Najszybciej rosnąca składową digitalu są media społecznościowe – to już prawie 45%. Facebook w Polsce jest największym medium społecznościowym. Dobrze skonfigurowana reklama na Facebooku daje niezwykłe efekty i ogromne możliwości biznesowe. Możesz ją kierować do osób, które były na Twojej stronie www, są w Twoim newsletterze lub są podobne do Twojej grupy odbiorców.
Jak to zrobić? Dowiesz się na szkoleniu „Skuteczne reklamowanie się na Facebooku”.

Dla kogo przeznaczony jest ten kurs?

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób chcących poznać tajniki promowania marek
na Facebooku. Niezależnie od tego, czy Twoja marka ma już ugruntowaną pozycję na rynku, czy dopiero się rozwija – Facebook jest narzędziem, dzięki któremu pozyskasz nowych klientów.

Czego się nauczysz?

Biorąc udział w szkoleniu zyskasz praktyczną wiedzę na temat zdobywania nie tylko wiernych fanów, ale przede wszystkim klientów na platformie Facebook. I to nie w sposób jednorazowy, a budujący długofalowo wizerunek Twojej firmy. Poznasz także możliwości zbudowania sklepu online w obrębie Facebooka.

Specyfika szkolenia

Kurs jest intensywny, trwa łącznie 14 godzin rozbitych na dwa dni szkoleniowe. W cenie szkolenia znajdują się wszystkie materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji usługi. Maksymalna liczba uczestników: 15 osób.

Szkolenie Skuteczne reklamowanie się na Facebooku w Akademii Kompas:

Termin szkolenia: 22-23.08.2017r.

Godziny szkolenia: 09.00 – 16.00

Termin rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji: 24.07.2017r. – 18.08.2017r.

Miejsce szkolenia: ul. Jagiellońska 91A, Olsztyn

Cena szkolenia: 2200 zł brutto. Szkolenie z możliwością dofinansowania.

Prowadzący: Sylwia Dębowska – Lenart

Zajmuje się promocją firm w Internecie. Specjalizuje się w formułowaniu strategii komunikacji marek oraz prowadzeniu działań content marketingowych. Z sukcesami przygotowuje i realizuje kampanie reklamowe w Facebook Ads, Google AdWords oraz e-mailmarketingowe. Jako certyfikowany trener biznesu i przedsiębiorca doskonale zna potrzeby małych i średnich firm w zakresie wiedzy o nowoczesnych narzędziach, które pozwalają firmom na rozwój i pozyskiwanie nowych rynków. Jest przedsiębiorcą i praktykiem marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Od 5 lat prowadzi agencję interaktywną, w której odpowiada na potrzeby małych i średnich firm
w obszarze komunikacji marketingowej. Prowadzi szkolenia z marketingu oraz skutecznej sprzedaży dla wielu branż w całej Polsce. Cel jaki sobie stawia podczas szkoleń, to wywołać zmianę wśród uczestników nie tylko na poziomie deklaracji czy wiedzy, a umiejętności i przekonań. Sama stawia na rozwój własny i swojego zespołu.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA:

DZIEŃ I

  1. Wprowadzenie do social media – #socialfirts:

  • Statystyki social media.

  • Facebook w Polsce.

  1. Facebook – narzędzia reklamowe:

  • Edgerank – co oznacza

  • Remarketing – Custom Audience

  • Narzędzia Facebooka – Dark Post, Facebook Audience Optimization, Facebook Live, Reklama Canvas

  1. Konto reklamowe na Facebooku

  • Jak założyć konto reklamowe

  • Metody płatności, faktury

  • Dostępne formaty reklamowe

  1. Remarketing:

  • Pixel Facebooka – dlaczego jest niezbędny i jak go zainstalować

  • Pixel konwersji – zaawansowane opcje remarketingu na FB

  1. Menadżer firmy:

  • Jak skonfigurować Menadżera firmy

  • Funkcjonalności konta firmowego

  1. Jak stworzyć kampanię reklamową:

  • Menadżer reklam

  • Podstawy Power Editora

DZIEŃ II

  1. Facebook Ads – uruchamianie reklamy krok po kroku – warsztaty

  • Reklamy dostępne w formatach reklamowych

  • Grafiki w postach reklamowych

  • Reklamy zgodne z regulaminem Facebooka

  • Reklama na Instagramie

  • Szczegółowe informacje o usłudze

  • Najczęstsze błędy w ustawieniach kampanii reklamowych na Facebooku

  1. Jak nie przepalać budżetu reklamowego

  • Cel reklamy

  • Testy A/B

  • Optymalizacja stawek i budżetu

  • Analiza wyników dostępnych w raportach

  1. Grupy docelowe – targetowanie, które przebija konkurencję

  • Narzędzie Facebook Insights

  • Kierowanie po zainteresowaniach, wydarzeniach z życia

  • Zaawansowane metody kierowania reklam: bazy mailingowe, telefoniczne, odbiorcy looklike (podobni do naszych fanów)

  • Czy jest możliwe kierowanie reklam na fanów konkurencji?

  1. Dodatkowe funkcje:

  • Creative Hub

  • Reguły automatyczne

  1. Jakie nowości dla reklamodawców wprowadził ostatnio Facebook?

  2. Sesja Q&A.

  3. Zakończenie szkolenia.

KONTAKT:

Akademia Rozwoju Osobistego Kompas

Małgorzata Dudek

poczta@akademiakompas.pl

tel. +48 500 181 698