PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI MARKI

Jesteś pracownikiem działu marketingu? A może właścicielem marki? Stwierdzenia takie jak storrytelling, content marketing, Unique Selling Proposition i Emotional Selling Proposition czy też analiza SWOT nie powinny być Ci obce. Zapisz się na kurs Projektowania komunikacji marki w Akademii Kompas!

Uzupełnij i usystematyzuj swoją wiedzę. Naucz się, jak korzystać z niej w praktyce tak, aby zyskała na tym Twoja firma. Zapraszamy!

Dla kogo przeznaczony jest ten kurs?

Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm i pracowników działów marketingu oraz public relations, którym zależy na poprawie skuteczności działań marketingowych, wzroście świadomości marketingowej, analizie marki na wielu płaszczyznach oraz poznaniu technik i taktyk sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi marketingowych i PR.

Czego się nauczysz?

Dzięki szkoleniu Projektowanie komunikacji marki poznasz zasady projektowania działań marketingowych, nauczysz się skutecznego analizowania grup docelowych i dobierania właściwych kanałów dystrybucji. Zdobędziesz praktyczną umiejętność pisania dobrych treści marketingowych.

Specyfika szkolenia

Kurs jest intensywny, a jego cena obejmuje 12 godzin szkoleniowych (podzielonych na dwa dni), materiały szkoleniowe, zestaw narzędzi szkoleniowych oraz nadzór trenerski. Maksymalna liczba osób w grupie: 16.

Projektowanie komunikacji marki w Akademii Kompas:

Termin szkolenia: 11.09.2017r. – 12.09.2017r.

Godziny szkolenia: 10.00-16.00 – 1 dzień oraz 08.00-14.00 – 2 dzień

Termin rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji: 28.06.2017r. – 06.09.2017r.

Miejsce szkolenia: ul. Jagiellońska 91A, Olsztyn

Cena szkolenia: 2900zł brutto. Szkolenie z możliwością dofinansowania.

Prowadzący: Ziemowit Sosiński

Certyfikowany Trener Biznesu oraz Coach, a przede wszystkim aktywny przedsiębiorca – praktyk działający w branży reklamowej. Jako trener najlepiej czuje się w pracy z managerami, przedsiębiorcami oraz pracownikami działów sprzedaży i marketingu. Specjalizuje się w kilku kluczowych tematach: nowoczesna sprzedaż, zaawansowana komunikacja interpersonalna i biznesowa, komunikacja marketingowa i budowa marki, a także w tematyce związanej z zarządzaniem i przywództwem. Projektuje strategie komunikacji marki oraz strategie PR.

Karierę zaczynał w reklamie pod koniec lat 90-tych, następnie pracował w amerykańskiej korporacji, w której zajmował kolejno niemal wszystkie stanowiska w dziale sprzedaży, zaczynając od przedstawiciela handlowego obsługującego kanał HORECA, a kończąc na stanowisku managera sprzedaży zarządzającego zespołem w kanale sprzedaży nowoczesnej (modern trade) na terytorium ponad 1/3 kraju. Firmy, które zbudował i którymi zarządzał stały się krajowymi liderami, osiągnęły tytuły branżowego Mistrza Polski.

Od 2010 przeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń dla różnych firm branży produkcyjnej i usługowej. Jest absolwentem Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej – na kierunku Public Relations, Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP – na kierunku Pedagogika, Akademii SET – szkoła trenerów biznesu, Studium Zawodowego Coacha Biznesu, Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego. Jest autorem wielu programów szkoleniowych, które osobiście sprawdził i przećwiczył samodzielnie oraz ze swoimi zespołami.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień I:

  1. Wizja i Misja przedsiębiorstwa.

  2. Pozycjonowanie marki na rynku.

  3. Segmentacja rynku.

  4. Marketing Zintegrowany – formuła 3C.

  5. Analiza behawioralna Punktu styku (Touchpoints).

  6. Unique Selling Proposition i Emotional Selling Proposition.

  7. Osobowość marki.

  8. Analiza SWOT.

  9. Czym są Insighty konsumenckie?

  10. Niestandardowe formy komunikacji marketingowej (event, ambient, guerilla marketing).

  11. Formuła 4P czy 4C?

Dzień II:

  1. Nasza marka w internecie.

  2. Jak pisać teksty, które sprzedają czyli content marketing.

  3. Storytelling.

  4. Public Relations – kluczowe narzędzia.

  5. Teoria 4 filarów sprzedaży.

  6. Strategia AIDA.

  7. Techniki analizy potrzeb.

  8. Techniki prezentacji produktów i usług.

  9. Elevator Speech.

  10. Język korzyści i język emocji w procesie sprzedaży.

  11. Model portfela klientów.

KONTAKT:

Akademia Rozwoju Osobistego Kompas

Małgorzata Dudek

poczta@akademiakompas.pl

tel. +48 500 181 698