PROFESJONALNY DORADCA OBSŁUGI KLIENTA W SALONIE ODZIEŻOWYM

Termin:  09-10/04/2018

Godziny: 8:30-14: 30

Cena: 2000 zł

Cel szkolenia

Uczestnik podczas szkolenia zdobędzie wiedzę umożliwiającą skuteczne doradztwo w zależności od typu klienta i jego potrzeb , nauczy się skutecznych technik sprzedaży i budowania długofalowej
relacji klient- sprzedawca , oraz nabędzie kompetencje społeczne w osiąganiu celów zawodowych przez umiejętność odpowiedniego dopasowywania odzieży do stylu życia, osobowości , sylwetki,
urody i wykonywanego zawodu klienta.

Ramowy program usługi

I Dzień (Teoria)

  1. Czym jest sprzedaż w branży odzieżowej?
  2. Psychologiczne typy klientów.
  3. Analiza sylwetek.
  4. Analiza kolorystyczna.
  5. Skuteczna sprzedaż ubrań.
  6. Język argumentów jako narzędzie komunikacji z klientem.
  7. Znajomość trendów jako element skutecznej sprzedaży.
  8. Jaki wpływ ma wizerunek sprzedawcy na kontakt z klientem?
  9. Cechy dobrego sprzedawcy.

Dzień II (warsztaty)

  1. Analiza kolorystyczna i analiza sylwetek w praktyce.
  2. Kolażowe stylizacje.
  3. Obsługa klienta – ćwiczenia praktyczne.
  4. Fotografia stylizacji w social media.

Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia

Efektem uczenia jest umiejętność skutecznego sprzedawania ubrań i budowania długotrwałej relacji z klientem.

Grupa docelowa:  

Właściciele i pracownicy branży odzieżowej.

Trener prowadzący: Agata Bałdyga

Prowadzi warsztaty indywidualne i grupowe dla instytucji państwowych, prywatnych przedsiębiorstw, korporacji i klienta biznesowego z zakresu kreowania wizerunku, biznesowego dress code’u, pierwszego wrażenia, tajników stylizacji, analizy kolorystycznej i analizy sylwetki i wiele innych.