PROFESJONALNA OBSŁUGA GOŚCIA W RECEPCJI HOTELOWEJ

Wydawać się może, że obsługa gości w recepcji hotelu to bułka z masłem: uśmiech, dzień dobry, zapisanie danych i przekazanie klucza. A jednak praca na tym stanowisku wymaga określonej wiedzy i umiejętności, które sprawiają, że goście wyjeżdżają zadowoleni i chętniej wracają. Jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa recepcji hotelowej? Dowiesz się na szkoleniu zorganizowanym przez Akademię Kompas.

Dla kogo przeznaczony jest ten kurs?

Szkolenie skierowane jest zarówno do pracowników hoteli i ich przełożonych, jak i osób chcących rozpocząć pracę na stanowisku recepcjonisty.

Czego się nauczysz?

Kurs profesjonalnej obsługi gościa w recepcji hotelowej pozwoli nowym pracownikom zyskać,
a doświadczonym recepcjonistom udoskonalić umiejętności związane z zawodem.

Specyfika szkolenia

Kurs trwa 8 godzin szkoleniowych, a jego cena obejmuje materiały szkoleniowe, zestaw narzędzi szkoleniowych oraz nadzór trenerski. Maksymalna liczba osób w grupie: 10.

PROFESJONALNA OBSŁUGA GOŚCIA W RECEPCJI HOTELOWEJ

Termin szkolenia: 23.08.2017r.

Godziny szkolenia: 09.00 – 17.00

Termin rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji: 24.07.2017r. – 16.08.2017r.

Miejsce szkolenia: ul. Jagiellońska 91A, Olsztyn

Cena szkolenia: 1800zł brutto. Szkolenie z możliwością dofinansowania.

Prowadzący: Katarzyna Gurgacz – Nykiel

Absolwentka Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz studiów podyplomowych z Organizacji i Zarządzania w Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. 100% praktyk. Od 18 lat związana z olsztyńskim rynkiem hotelarskim. Pracowała w trzygwiazdkowym Hotelu Warmińskim na stanowiskach: Kierownik Działu Marketingu, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży i Członek Zarządu. Przez ostatnie 7 lat związana z czterogwiazdkowym Hotelem Wileńskim w Olsztynie (pełnomocnik hotelu, Prezes Zarządu).
W swoim dorobku ma m.in. dwie przygotowane i skutecznie przeprowadzone restrukturyzacje obiektów hotelowych, tworzenie planów marketingowych dla obiektów trzy-i czterogwiazdkowych, oraz szkolenia wewnętrzne ze standardów obsługi gości.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Recepcja i jej rola w obiekcie.

  2. Specyfika pracy w recepcji i w restauracji hotelowej dlaczego nie każdy powinienpracować w hotelu:
  • zachowania pożądane,
  • zachowania niedopuszczalne.
  1. Dzień z życia profesjonalnego recepcjonisty:
  • przejęcie zmiany,
  • check in,
  • opieka nad gościem podczas pobytu,
  • standardy rozmowy telefonicznej,
  • check out,
  • zmiana nocna – dlaczego jej praca jest taka ważna?
  • ochrona danych osobowych.
  1. Wizerunek pracownika recepcji.
  2. Sytuacje trudne w pracy recepcjonisty:
  • Gość niegrzeczny, narzekający, nachalny – jak sobie z nimi radzić?
  1. Podsumowanie szkolenia.
  2. Pytania ze strony uczestników.

KONTAKT:

Akademia Rozwoju Osobistego Kompas

Małgorzata Dudek

poczta@akademiakompas.pl

tel. +48 500 181 698