Partnerzy

Aby osiągnąć cel trzeba łączyć siły i tworzyć dla Klientów jak najlepszą przestrzeń do współpracy. Każdy trener współpracujący z Akademią Kompas dopracowuje własne umiejętności w konkretnej dziedzinie, dzięki czemu jest specjalistą w swojej branży. To sprawia, że wybierając naszą firmą stawiasz na rozwój na jak najwyższym poziomie.


beata

 

 

Zawodowo współpracownik Estee Lauder – beauty (marka Clinique), z powołania konsultant ds. wizażu i pielęgnacji. Łączy te dwie funkcje szkoląc i czynne działając jako Juror w różnych konkursach wizażu. Swoje wieloletnie doświadczenie przekazuje studentom i osobom chcącym poszerzyć swoje horyzonty w dziedzinie budowania wizerunku za pomocą stylizacji. Doceniana w swojej branży przyjęła nagrody za realizację projektu na stroje i makijaże dla hostess “Machinery 2000” oraz za projekt świątecznej oprawy sieci sklepów Rossmann w Łodzi. W 2012 roku uczestniczyła w przygotowaniach spektaklu w reżyserii Iwony Pavlowicz ,,Dziadek do Orzechów” dla Filharmonii Olsztyńskiej  zajmując się makijażami aktorów.  Przez kilka lat współpracowała z miesięcznikiem “Twój Styl” w dziale stylizacji. W swojej karierze miała przyjemność pracować z Tomkiem Jacykowem oraz doradzać Monice Jaruzelskiej.

ZOFIA

 

 

Konsultant ds. Systemów Zarządzania, auditor wiodący (ISO 9001), ekspert CSR, ekspert nagrody jakości oraz trener (szkolenia w p. 5.2 i 5.3).  Od 2006 roku czynnie uczestniczy w projektach doradczych dla małych i średnich przedsiębiorstw polegających głównie na projektowaniu i wdrożeniu systemów zarządzania wpływających na poprawę jakości prowadzonych działań w firmie. W latach 2012-2015 zrealizowała 9 projektów unijnych między innymi w branży turystycznej, meblarskiej. W 2014 roku opracowała  autorskie narzędzie diagnostyczno – identyfikujące potrzeby innowacyjne w firmach.

anna

 

 

Certyfikowany trener biznesu i coach z doświadczeniem ponad 600 dni szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych, podnoszących kompetencje menedżerskie, w projektach związanych z komunikacją, inteligencją emocjonalną, radzeniem sobie w sytuacjach trudnych oraz w coachingu rozwojowym. Projekty realizuje metodą warsztatową oraz techniką training on the job. Współpracowała między innymi z takimi markami jak CYFRA+, Carlsberg, DeLaval, IKEA,  Johnsonn&Johnsonn, Polsat.

beataaaa

 

 

Swoją uwagę koncentruje na zagadnieniach związanych z edukacją. W 2015 roku otrzymała wyróżnienie od Stowarzyszenia Miasta w Internecie za zaangażowanie w pracę dydaktyczną z seniorami w 2015 roku. W ciągu projektu przeszkoliła z podstawowej obsługi komputera ponad 200 osób powyżej 50 roku życia. Zajęcia z zakresu obsługi komputera, w tym obsługi Pakietu Office w stopniu zaawansowanym, realizowała również na różnego typu kursach specjalistycznych. Wyróżniła się jako trener kompetencji społecznych na warsztatach dla dorosłych. Autorka kilkunastu artykułów naukowych, organizatorka konferencji, specjalista w zakresie języka polskiego.

Bez-nazwy-1

 

 

Ponad 15 lat doświadczenia w zakresie EHS/Zrównoważonego rozwoju w tym przez ponad 7 lat jako członek Zarządu w IKEA Industry Oddział Wielbark. Budował i współtworzył od podstaw środowisko produkcyjne wraz z towarzyszącymi procesami. Zdobył doświadczenie w realizacji projektów w międzynarodowym środowisku. Z sukcesem wdrożył kulturę bezpieczeństwa w Oddziale opierając się na autorskiej modyfikacji programu, który został później został zaadoptowany w innych oddziałach.

Akredytacja indywidualnego weryfikatora środowiskowego EMAS (PL-V-0012) wydana przez Polskie Centrum Akredytacji – jedna z pięciu w Polsce.

hali

Stawia na naukę poprzez doświadczenie, prowadzenie szkoleń w formie interaktywnych warsztatów, symulacji i gier szkoleniowych. Pracuje jako dyrektor, manager, manager projektów biznesowych, trener, właściciel firmy odpowiedzialny za wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze jakości, obsługi Klienta, sprzedaży, operacji, marketingu, PR. Współpracuje z takimi Klientami jak: Citibank Handlowy, Marriott International, Ochnik Sp. z o.o., Zeller Plastik Poland Sp. z o.o., Grow Finance, CreditAgricole.

iwona

 

 

Specjalista ds. administracyjnych w ProEco One Sp. z.o.o. Lubi stawiać sobie wyzwania i dążyć do ich realizacji – przykładem jest inicjatywa Klub Aktywnej Rodziny Pajacyk oraz powołanie Fundacji Aktywnej Rodziny, której jest wiceprezesem. W 2014 roku przeprowadziła indywidualne sesje z zakresu doradztwa zawodowego dla uczestników projektu ,,Pracownik Ochrony Fizycznej szansą na zatrudnienie 50+ w Olsztynie i powiecie olsztyńskim”.

Bez-nazwy-2

 

 

Od 6 lat rozpisuje przetargi i pozyskuje fundusze na projekty unijne. Dodatkowo podejmuje temat aktywizacji zawodowej i pomaga przygotowywać dokumenty aplikacyjne. Współpracuje z wieloma firmami jako freelancer zapewniając najwyższą jakość swoich usług.