NOWOCZESNY MARKETING DLA MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW – uwolnij potencjał swojej marki i wejdź na wyższy poziom kontaktu z klientami.

Cel:

Celem szkolenia “NOWOCZESNY MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw – uwolnij potencjał swojej marki i wejdź na wyższy poziom kontaktu z klientami” jest poprawnie skuteczności działań marketingowych słuchaczy przez podniesienie ich kompetencji w analizie własnej marki na wielu płaszczyznach. Po ukończeniu szkolenia słuchacze maja uporządkowaną wiedzę w zakresie różnych działań marketingowych, znają różnice strategii marketingowych, profesjonalne działania marketingowe, wiedzą jak i gdzie budować własną markę. Podczas szkolenia słuchacze dowiedzą się o narzędziach marketingowych, o niestandardowych formach komunikacji marketingowej, o Content marketing – jak tworzyć dobre treści, o Public Relations – kluczowe narzędzia. Po ukończeniu szkolenia uczestnik zaobserwuje poprawę skuteczności swoich działań marketingowych.

Program:

  1. Czym tak naprawdę jest i czym nie jest marketing?
  2. Prawa rządzące marketingiem, które musi znać każdy przedsiębiorca
  3. Różne rodzaje strategii marketingowych – kim „chce być” nasza marka?
  4. Kategoria, pozycjonowanie i segmentacja – dlaczego to takie ważne i od czego musisz zacząć profesjonalne działania marketingowe?
  5. Czy lepiej być pierwszym czy lepszym – wybierz swoją drogę?
  6. Czy wiesz kto jest, a kto na pewno nie jest Twoim klientem?
  7. Trade Marketing – dlaczego to nie wystarczy?
  8. Wyróżnij się albo zgiń – stara prawda wciąż aktualna
  9. Marketing Zintegrowany – jak być spójnym i komunikować odpowiednie treści?
  10. Jak budować markę zgodnie z własnym DNA?
  11. Osobowość Marki i Archetypy
  12. Analiza SWOT
  13. Formuła 4P czy 4C? 
  14. Strategie działań marketingowych – ATL i BTL
  15. Niestandardowe formy komunikacji marketingowej (event, ambient, guerilla marketing)
  16. Nowoczesne narzędzia marketingowe – o czym nie wolno nam zapomnieć?
  17. Nasza marka w internecie
  18. Content marketing – jak tworzyć dobre treści
  19. Public Relations – kluczowe narzędzia
  20. Czy współpraca z agencją reklamową jest konieczna?  Z kim i kiedy współpracować, a co robić własnymi siłami?

 

Termin: 12-13/02/2018

Godziny: 9:00-16:00

Cena: 2300 zł

Trener prowadzący: Ziemowit Sosiński

Certyfikowany Trener Biznesu oraz Coach i przede wszystkim aktywny przedsiębiorca – praktyk działający w skali kraju w szeroko-pojętej branży reklamowej. Jako trener najlepiej czuje się w pracy z managerami, przedsiębiorcami i przede wszystkim w pracownikami działów sprzedaży i marketingu. Specjalizuje się w kilku kluczowych tematach takich jak :  nowoczesna sprzedaż, zaawansowana komunikacja interpersonalna i biznesowa, komunikacja marketingowa i budowa marki, a także w tematyce związanej z zarządzaniem i przywództwem. Jako absolwent Public Relations projektuje strategie komunikacji marki oraz strategie PR. Czasem wciela się w role wykładowy.

Karierę zaczynał w reklamie pod koniec lat 90-tych. Następnie pracował w amerykańskiej korporacji, w której zajmował kolejno niemal wszystkie stanowiska w dziale sprzedaży zaczynając od przedstawiciela handlowego obsługującego kanał HORECA, a kończąc na stanowisku managera sprzedaży zarządzającego zespołem w kanale sprzedaży nowoczesnej (modern trade) na terytorium ponad 1/3 kraju. Po zdobyciu doświadczenia na początku lat 2000 zaczął budować własne marki jako przedsiębiorca. Firmy, które zbudował i zarządzał stały się krajowymi liderami i osiągnęły tytuł branżowego Mistrza Polski. Jako Trener Biznesu,od roku 2010, przeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń dla różnych firm branż produkcyjnej i usługowej.

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – Public Relations, Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP – Pedagogika, Akademia SET – szkoła trenerów biznesu, Studium Zawodowe Coacha Biznesu, Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego.