INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W ZARZĄDZANIU

Cel szkolenia:

Celem szkolenia „Inteligencja emocjonalna i asertywność w zarzadzaniu” jest przygotowanie uczestników do efektywnego zarządzania pracownikami z wykorzystaniem zasad asertywności i inteligencji emocjonalnej. Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji uczestników w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Uczestnicy podczas szkolenia zdobędą kompetencje jak wzmacniać samoocenę oraz zdobędą umiejętności pozwalające na samokontrolę, czyli panowanie nad emocjami w zarządzaniu. Dzięki szkoleniu uczestnicy zwiększą skuteczność swojego sposobu zarządzania.   Uczestnicy nauczą się rozpoznawać własne stany emocjonalne oraz będą potrafili okazywać uczucia adekwatne do sytuacji. Wzmocnią relacje i kontakty ze współpracownikami, podniosą poziom swojej empatii

i asertywności. Z większą łatwością poradzą sobie w sytuacjach trudnych i stresujących. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy mają uporządkowaną wiedzę z zakresu inteligencji emocjonalnej i asertywności, znają znaczenie emocji w procesie zarządzania. Uczestnicy otrzymają niezbędne kompetencje, aby zdobytą wiedzę zastosować w praktyce.

Program:

  1. Po co nam inteligencja emocjonalna w zarządzaniu?
  • Podział, rola i schemat powstawania emocji.
  • IQ czy EQ – co decyduje o sukcesie w zarządzaniu zasobami ludzkimi?
  • Wykorzystanie EQ w zarządzaniu ludźmi.
  1. Wiedza o sobie jako czynnik efektywnego zarządzania emocjami.
  • Samoświadomość – autodiagnoza, uważność i obserwacja.
  • Ja realne, ja idealne i ja powinnościowe.
  • Samoocena a wzmacnianie pewności siebie.
  • Samokontrola – czyli jak panować nad impulsami w kontaktach międzyludzkich.
  • Metody i techniki radzenia sobie z nieprzyjemnymi emocjami.
  1. Umiejętności społeczne w zarządzaniu.
  • Identyfikacja wewnętrznych przekonań w kontekście umiejętności społecznych.
  • Uświadamianie sobie uczuć i potrzeb innych osób, czyli empatia w praktyce
  • Asertywność – sztuka łagodnej stanowczości w komunikacji z pracownikami.
  • Postawa i umiejętności asertywne w zarządzaniu.
  • Efektywna komunikacja emocjonalna.
  • Umiejętność rozwiązywania konfliktów.
  • Sposoby wychodzenia z sytuacji trudnych.
  1. Podsumowanie szkolenia i action plan dla uczestników.

TerminSpytaj o nowy termin  poczta@akademiakompas.pl   

Godziny: 8:30-14: 30

Cena: 1900 zł

Trener prowadzący: Anna Wtulich-Smulska

Certyfikowany trener biznesu i coach z doświadczeniem ponad 700 dni szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach podnoszących kompetencje menedżerskie, sprzedażowych,

w projektach związanych z komunikacją i asertywnością, zarządzanie pokoleniami, inteligencją emocjonalną, radzeniem sobie w sytuacjach trudnych oraz w coachingu kompetencyjnym i rozwojowym.

Projekty realizuje metodą warsztatową, techniką training on the job oraz wykorzystuje w praktyce metody coachingowe.

Specjalizacja Kompetencje menedżerskie, profesjonalna sprzedaż, techniki obsługi klienta, asertywność i komunikacja, feedback, radzenie sobie ze stresem, zarządzanie pokoleniami, inteligencja emocjonalna, coaching kompetencyjny, zarządzanie czasem, train the trainer.

Ponad 10 letnie prowadzenie szkoleń, warsztatów i coachingu. Doradztwo biznesowe. Projektowanie szkoleń, podręczników, ćwiczeń, gier i narzędzi szkoleniowych.

Wykształcenie :

Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olsztynie – Administracja

Certyfikat Train the Trainer – Trener Biznesu

Certyfikat – Trener Zarządzania Zmianą

Certyfikat Coaching – Techniki Zaawansowane

Certyfikat Komunikacja interpersonalna i asertywność

Certyfikaty: Budowanie autorytetu trenera, Radzenie sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych, Kunszt feedbacku, Budowanie zaufania i relacji z grupą, Warsztatowe narzędzia pracy trenera

Certyfikat: Doradztwo zawodowe i personalne.