Co osiągniesz dzięki szkoleniu?
- Podczas szkolenia poznasz najważniejsze zasady i algorytmy, jakie rządzą największym medium społecznościowym,
- Dowiesz się jakie rodzaje postów: grafik, filmów i treści zyskują największą uwagę i zaangażowanie,
- Skąd czerpać inspiracje i jak prawidłowo organizować konkursy,
- Otrzymasz bazę stron z dostępem do bezpłatnych zdjęć,
- Biorąc udział w szkoleniu zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat zdobywania nie tylko wiernych fanów, ale przede wszystkim klientów.
- I na koniec pokażę nowości, które ostatnio (często) wprowadza Facebook.
Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że…
- Codziennie na Facebooku jest co najmniej 10 mln Polaków. Wśród nich są na pewno Twoi klienci.
Do kogo skierowane jest szkolenie
- do marketerów, przedsiębiorców, pracowników agencji, freelancerów, którzy chcą zacząć działać na Facebooku w profesjonalny sposób,
- do początkujących z działaniami na Facebooku, oraz tych którzy od dawna mają fanpage na którym nic się nie dzieje,
- do wszystkich, którzy czują że stoją w miejscu i nie są w stanie wygenerować nowych pomysłów na komunikację z klientami.
Program szkolenia
I. DZIEŃ:
- Zasady, jakimi rządzi się Facebook.
- Zakładanie lub/i uzupełnianie konta firmowego na facebooku.
- Ustawienia strony i możliwości edycji.
- Przycisk CTA – czemu służy i jak go wykorzystać.
- Jak planować posty, jak tworzyć wersje robocze i jak je wykorzystać.
- Przegląd dostępnych postów z poziomu fanpagea.
- Jak tworzyć angażujące posty: karuzela, pokaz slajdów, kanwa, notatka, oferta – ich zastosowanie i zalety.
- Tworzenie wydarzeń i wykorzystywanie ich potencjału.
II. DZIEŃ
Jak stworzyć plan komunikacji na Facebooku – każdy uczestnik wypełni ankietę określającą grupę odbiorców, cel i główny przekaz fanpagea.
- Grafiki na facebooku – rozmiary, formaty, elementy przyciągające wzrok.
- Banki darmowych zdjęć i bezpłatne aplikacje do tworzenia postów.
- Organizacja konkursu na Facebooku zgodnie z regulaminem i polskim prawem.
- Video Facebook – jak wspierać organiczne zasięgi.
- Zakładanie konta reklamowego.
- Pixel facebooka – jak go zainstalować i jak dzięki niemu realizować remarketing.
- Cele reklamowe – omówienie możliwości.
- Jak czytać statystyki fanpage’a i jakie wnioski można z nich wyciągnąć.
- Nowości na Facebooku.
WAŻNE: SZKOLENIE Z DOFINANSOWANIEM 80%.
Trener: Sylwia Dębowska Lenart
Jest praktykiem marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Od 5 lat prowadzi agencję marketingową, w której odpowiada na potrzeby małych i średnich firm w obszarze komunikacji marketingowej. Prowadzi szkolenia z marketingu oraz skutecznej sprzedaży dla wielu branż w całej Polsce. Wcześniej pracowała jako szef marketingu w kilku olsztyńskich firmach z obszaru usług i produkcji. Jest certyfikowanym trenerem biznesu. Pasjonuje się Marketing Automation i jego rezultatami.
Termin: 19-20/03/2018
Cena: 2500 zł / 500 zł