FACEBOOK – JAK ZAŁOŻYĆ I PROWADZIĆ EFEKTYWNY FANPAGE

Co osiągniesz dzięki szkoleniu?

  • Podczas szkolenia poznasz najważniejsze zasady i algorytmy, jakie rządzą największym medium społecznościowym,
  • Dowiesz się jakie rodzaje postów: grafik, filmów i treści zyskują największą uwagę i zaangażowanie,
  • Skąd czerpać inspiracje i jak prawidłowo organizować konkursy,
  • Otrzymasz bazę stron z dostępem do bezpłatnych zdjęć,
  • Biorąc udział w szkoleniu zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat zdobywania nie tylko wiernych fanów, ale przede wszystkim klientów.
  • I na koniec pokażę nowości, które ostatnio (często) wprowadza Facebook.

Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że…

  • Codziennie na Facebooku jest co najmniej 10 mln Polaków. Wśród nich są na pewno Twoi klienci.
 Do kogo skierowane jest szkolenie
  • do marketerów, przedsiębiorców, pracowników agencji, freelancerów, którzy chcą zacząć działać na Facebooku w profesjonalny sposób,
  • do początkujących z działaniami na Facebooku, oraz tych którzy od dawna mają fanpage na którym nic się nie dzieje,
  • do wszystkich, którzy czują że stoją w miejscu i nie są w stanie wygenerować nowych pomysłów na komunikację z klientami.

 Program szkolenia

I. DZIEŃ:

  1. Zasady, jakimi rządzi się Facebook.
  2. Zakładanie lub/i uzupełnianie konta firmowego na facebooku.
  3. Ustawienia strony i możliwości edycji.
  4. Przycisk CTA – czemu służy i jak go wykorzystać.
  5. Jak planować posty, jak tworzyć wersje robocze i jak je wykorzystać.
  6. Przegląd dostępnych postów z poziomu fanpagea.
  7. Jak tworzyć angażujące posty: karuzela, pokaz slajdów, kanwa, notatka, oferta – ich zastosowanie i zalety.
  8. Tworzenie wydarzeń i wykorzystywanie ich potencjału.

 II. DZIEŃ

 Jak stworzyć plan komunikacji na Facebooku – każdy uczestnik wypełni ankietę określającą grupę odbiorców, cel i główny przekaz fanpagea.
  1. Grafiki na facebooku – rozmiary, formaty, elementy przyciągające wzrok.
  2. Banki darmowych zdjęć i bezpłatne aplikacje do tworzenia postów.
  3. Organizacja konkursu na Facebooku zgodnie z regulaminem i polskim prawem.
  4. Video Facebook – jak wspierać organiczne zasięgi.
  5. Zakładanie konta reklamowego.
  6. Pixel facebooka – jak go zainstalować i jak dzięki niemu realizować remarketing.
  7. Cele reklamowe – omówienie możliwości.
  8. Jak czytać statystyki fanpage’a i jakie wnioski można z nich wyciągnąć.
  9. Nowości na Facebooku.
WAŻNE: SZKOLENIE Z DOFINANSOWANIEM 80%.

Trener:  Sylwia Dębowska Lenart

Jest praktykiem marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Od 5 lat prowadzi agencję marketingową, w której odpowiada na potrzeby małych i średnich firm w obszarze komunikacji marketingowej. Prowadzi szkolenia z marketingu oraz skutecznej sprzedaży dla wielu branż w całej Polsce. Wcześniej pracowała jako szef marketingu w kilku olsztyńskich firmach z obszaru usług i produkcji. Jest certyfikowanym trenerem biznesu. Pasjonuje się Marketing Automation i jego rezultatami.
Termin: 19-20/03/2018
Cena: 2500 zł / 500 zł