Cel:
Zdobycie umiejętności budowania strategii wizerunku pracodawcy u którego warto pracować. Zdobycie wiedzy w jaki sposób wdrażać najnowsze kanały budowania employer branding oraz zmieniać system zarządzania wpływający na identyfikację pracowników z marką oraz chęć pracy w danej organizacji. Podniesienie kompetencji myślenia strategicznego o rozwoju firmy.
Program szkolenia:
- Marka zaczyna się od komunikacji
- Kultura dialogu zamiast komunikacja „góra-dół”
- Wsłuchaj się z głos pracownika
- Zaangażowanie pracowników – Czym jest?, Po co?, Dla kogo?
- Czynniki budujące zaangażowanie.
- Zaangażowanie a wyniki biznesowe.
- Zaangażowanie a satysfakcja.
- Rola zarządu oraz rola managera w procesie budowania wizerunku
- Pracownik ambasadorem marki.
- Co kultura organizacji ma wspólnego ze światem EB
- Narzędzia Public Relations w procesie budowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy
- Jak komunikować cechy marki wewnątrz organizacji?
- Zagrożenia dla wizerunku marki jako problem wewnętrzny – jak kontrolować content
- Zasady efektywnego projektu wewnętrznego zarządzania wizerunkiem marki
- Sposoby diagnozowania cech marki przedsiębiorstwa
- Misyjność organizacji i jej wpływ na pozyskiwania zaangażowanych pracowników i partnerów
- Zmiany na rynku pracy i w otoczeniu biznesowym w kontekście budowania wizerunku pracodawcy
- Kultura zchierarchizowana vs. Kultura empowermentu
- Strategie wprowadzania kultury zarządzania opartej na zasobach pracownika
- Strategii wprowadzania i zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie
Termin 14-15/05/2018
Godziny 8:00-15:00
Cena – 2500 zł / po dofinansowaniu 500 zł
Trener prowadzący: Małgorzata Dudek
W latach 2001 – 2009 pracownik Bank Handlowy / Citi. Osoba zarządzająca zespołami od 4 do 30 osób. Aktywny rekruter oraz audytor wewnętrzny. Realizator projektów budujących komunikacje wewnątrz organizacji oraz projektodawca i realizator badań satysfakcji pracownika jak również wdrażania planów naprawczych w zakresie satysfakcji pracowniczej. Posiada doświadczenie w tworzeniu matrycy kompetencji oraz systemów ocen okresowych. Praktyk modeli ciągłego doskonalenia i systemów jakościowych. Realizator projektów związanych z tworzeniem map procesów, optymalizacją procesów oraz tworzeniem procedur systemowych. Aktywny organizator projektów CSR , akcje fundacji Kronenberga oraz wewnętrznego ruchu na rzecz rozwoju.
Ukończyła kierunku studiów to : Zarządzanie zasobami ludzkimi z elementami coaching.
Ukończona szkoła trenerska w Grupie ODiTK (Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego). Certyfikowany coach z akredytacją ICF na poziomie ACC oraz Akademia Mediacji – 90 godz. Pełen kurs mediacyjny.
Wykładowca Coachingu w Wyższej Szkole Psychologicznej.
Autorka artykułów :
– Miesięcznik Benefit nr 1(13)/2013 o tematyce „ Trudne rozmowy z pracownikami”
– Miesięcznik Benefit nr 2(14)/2013 o tematyce „ Budowanie autorytetu menadżera”
– Miesięcznik Benefit nr 3 (15)/2013 o tematyce „Kreatywność w zarządzaniu”
– Miesięcznik Benefit nr 12/2013 o tematyce „ Efektywne rozwiązywanie konfliktów”
– Miesięcznik Benefit nr 6/2017 o tematyce „Znaczenie wewnętrznej komunikacji”
Członek stowarzyszenia EMCC (European Mentoring and Coaching Council) oraz ICF (International Coach Federation).
Od 15 lat twórca i współtwórca projektów rozwojowych. Miłośniczka procesu ciągłego doskonalenia i usprawniania procesów. Celem w procesie szkoleniowym jaki sobie stawia jest zdobycie umiejętności przez uczestników, którzy w sposób aktywny i bezpieczny szkoleniowo dokonują procesu zmiany .
Ziemowit Sosiński
Zarządzanie zespołami i przedsiębiorstwami, Strategie marketingowe i strategie komunikacji marki, Public Relations, sprzedaż, komunikacja interpersonalna, budowa marki osobistej, przywództwo. Doświadczenie korporacyjne na stanowiskach managerskich i handlowych w tym na managera sprzedaży w dziale Key Account (zarządzanie sprzedażą i relacjami z kluczowymi klientami handlu nowoczesnego w Polsce – sieci handlowe), budowa i wieloletnie prowadzenie firm branży marketingowej i reklamowej pracujących dla klientów w kraju i Europie.
Trener stworzył i od 15 lat zarządza firmami marketingowymi i reklamowymi. Jedna z nich stała się polskim liderem w zakresie reklamy tranzytowej obsługującą największych klientów w Polsce. Trener aktywnie buduje marki i zarządza zespołami. Od lat bierze aktywny udział w procesie sprzedaży i w negocjacjach największych kontraktów branżowych, a także w procesie obsługi kluczowych klientów. Trener od wielu lat współpracował i współpracuje z wieloma międzynarodowymi i krajowymi agencjami reklamowymi w ramach kampanii marketingowych dla różnym firm. Trener również buduje i wdraża strategie marketingowe i komunikacyjne dla małych i średnich przedsiębiorstw, a także doradza firmom w zakresie public relations.
Pedagog – Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP,
Specjalista z zakresu Public Relations – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Sopocie,
Certyfikowany Trener Biznesu – Akademia SET,
Certyfikowany Storyteller – Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego w Biznesie,
Coach – Studium Zawodowe Coacha Biznesu NOVO w Warszawie.