Autorska metodologia

           ROZWIĄZANIA MOŻNA SKOPIOWAĆ, ALE POTENCJAŁU SKOPIOWAĆ SIĘ NIE DA

ZARZĄDZANIE – EMPLOYER BRANDING

Cześć, jestem Dominik. Mam 26 lat i głowę pełną pomysłów. Jestem specjalistą w dziedzinie programowania. Więcej nie powiem bo i tak ciężko zrozumieć, co dokładnie robię. Ludzie mówią, że takim jak ja nie chce się pracować, że chcemy tylko zarabiać „kupę siana” i mieć dużo wolnego. Managerowie, którzy tak twierdzą bardzo się mylą i tracą przez to pracowników z potencjałem. Ale to już ich zmartwienie. Ja po prostu potrzebuje być bardzo dobrze zarządzanym i docenianym. Chcę aby mój szef potrafił wykorzystać mój potencjał, dał mi możliwość rozwoju i powiedział co jest ważne dla niego i dla całej organizacji. Takie trudne ? Skoro tak to raczej nie będę dla Ciebie pracował, Pa.

Autorskie narzędzie Akademii Kompas jest odpowiedzią na potrzeby obecnego rynku pracodawcy oraz strategią opartą na latach NASZYCH DOŚWIADCZEŃ trenerskich oraz obserwacji firm i przedsiębiorców nimi zarządzających.

Wymienione elementy niewątpliwie BUDUJĄ IDENTYFIKACJĘ z firmą a brak któregokolwiek z nich niesie za sobą ryzyko odejścia pracownika w którego proces rekrutacji zainwestowaliśmy.

SPRZEDAŻ – METODA 4 FILARÓW

„Koniec lat 90-tych XX wieku. Wysiadam z fioletowego Lanosa, na którym widnieje branding jednej z globalnych marek. Koszula, krawat, marynarka i czarna teczka. Aha, i jeszcze „komóra“. Jestem niewątpliwie Panem Świata. Wchodzę do jednego z klientów i dokonuje „otwarcia sprzedaży“ wg. jednej ze znanych mi technik. Następnie sprzedaję produkty z przekonaniem, że przecież one muszą być w tym sklepie bo ludzie ich potrzebują, może są podobne na rynku ale te, które mam ja są najlepsze.
Mój szef właśnie do mnie zadzwonił z informacją, że jest zadowolony, ale chciałby widzieć jeszcze większe efekty. Mówi, że jestem mało efektywny jak na swoje możliwości. Ja sam już nie wiem jak mam się jeszcze zaangażować. Naprawdę daje z siebie wszystko. No cóż, nie wiem. Może szef ma racje ?”

Niektórzy z nas mają w pamięci takie obrazki. Nieco przerysowany znak czasów. Problem jest wtedy, gdy wciąż myślimy o zawodzie Sprzedawcy podobnymi kategoriami, gdy celem nadrzędnym jest bezrefleksyjne dokonanie sprzedaży, które z miesiąca na miesiąc staje się coraz trudniejsze i coraz mniej efektywne. Problem jest również wtedy, gdy wydaje nam się, że podstawą do dokonania transakcji jest nasz PRODUKT lub USŁUGA i nic innego się nie liczy. Jeżeli chcesz nauczyć się jak sprzedawać w XXI wieku dołącz do grona naszych klientów.

Gdy pracujemy z klientami nad procesem sprzedaży bardzo mocno budujemy świadomość marki i produktu w marce.

Opieramy się na sprawdzonej i autorskiej metodzie 4 filarów, aby zbudować pełen proces sprzedażowy, bo dobry sprzedawca to nie tylko osoba komunikatywna, ale też osoba która WIE czym jest marka, którą sprzedaje.

narzędzia 3 M

Zaczyna się kolejny ciężki dzień. Już nie wiem w co włożyć ręce. Sprawy wymykają się spod kontroli i wiem doskonale, że pomysł który mam w głowie od jakiegoś czasu rozwiązałby moje problemy. Poza tym mam w głowie wizję, która pozwoliłaby wejść w nową rzeczywistość zawodową. Pomysł, który widziałem już w innym kraju i jestem przekonany, że sprawdziłby się również na naszym rynku. Czuję to, wierzę w sukces. Ale ta codzienność zabiera mi czas na realizację moim planów, wdrażanie rozwiązań czy kreowanie nowej rzeczywistości. Codzienne wstaję z większym bagażem spraw do załatwienia i coraz większymi wyrzutami, że mógłbym więcej a kręcę się w kółko.
Masz tak nieraz, że wydaj Ci się codziennie rano, że twój worek ze sprawami do załatwienia jest coraz cięższy a Twoje pomysły odkładane są na półkę.
Sprawdziliśmy na uczestnikach szkoleń i coachingów metodę, którą dzisiaj przekazujemy Tobie. Jest łatwa do wdrożenia i może pozwolić Ci zmienić rzeczywistość. Jest to metoda 3 M – TRZY MYŚLI.
Na czym polega ? Jeśli jakiś pomysł lub rozwiązanie przyjdzie Ci do głowy po raz trzeci to zrób jakikolwiek mały krok w kierunku jego realizacji. Jeden mały krok a Twoje życie może w końcu ulec zmianie.

Rozszerzenie tej metody oraz inne narzędzia do osiągania skuteczności są przekazywane przez nas na szkoleniach. Zatem do zobaczenia w drodze do rozwoju potencjału.

Analizujemy symptomy, określamy działanie i podnosimy kompetencje, aby wspólnie zrealizować wyznaczony cel zmiany.

Close Menu
Skontaktuj się z nami
Facebook
LinkedIn
Odwiedź
Napisz
Zadzwoń
Administratorem danych jest Akademia Rozwoju Osobistego "Kompas" Małgorzata Dudek, ul. Różnowo 59P, 11-001 Dywity, NIP: 7391170097, REGON 280509206
Administratorem danych jest Akademia Rozwoju Osobistego "Kompas" Małgorzata Dudek, ul. Różnowo 59P, 11-001 Dywity, NIP: 7391170097, REGON 280509206