Artur Zabłocki

Artur Zabłocki  | Specjalista w dziedzinie Marketingu Internetowego, SEO, SEM, Public Relations.

Zawodowo zajmuje się obszarem Social Media i reklamą w Internecie, m.in. Google AdWords oraz Facebook Ads. Twórca i właściciel agencji interaktywnej zabart.com. Wieloletni praktyk w projektowaniu i wdrożeniach serwisów internetowych, a także brandingu i działaniach PR.

Współtwórca konferencji Social Media Summer Weekend. Uczestnik szkoleń Akademii Google Partners oraz Akademii PARP w zakresie Marketingu Internetowego
i e-commerce, systemów zarządzania oraz Praktycznych zagadnień Public Relations i marketingu
w MŚP.

Współpracował m.in. z: Północna Grupa Narzędziowa, R-GOL, Positive Music Promotion, Doorsy,  BEST, Stayer, Sport Connect, Pacyfic, Jednostki Samorządu Terytorialnego, Grupa Anders, Zachodniomazurska Lokalna Organizacja Turystyczna, Polska Grafika Samochodowa, Carlsberg, Ostróda Reggae Festival i in.